torsdag 30. desember 2010

Babykort


Dette kortet er laget til Wild Orchid Challenge # 13 - Bruk fargene rosa, hvit og sølv.


Teksten bak motivet er fra Kort og Godt.
Jeg har maskert motivet og stemplet teksten over.

Mønsterark fra Magnolia.



Motivet har jeg bare lånt, men jeg har en sterk følelse at det er fra Whipper Snapper uten at jeg skal si det helt sikkert.
Det er fargelagt med promarkers.



Jeg har brukt stempel fra Stempelglede rundt motivet og embosset med sølv.
Og en liten prinsessekrone måtte jo til... ;-) Fra Kuttut.

4 kommentarer:

Hege sa...

Å herremin for et nydelig jentekort! Tror kanskje du har helt rett i at stempelet er fra Whipper Snapper!?

Herlige mønskerark også- dette likte jeg veldig godt!!!!

Godt Nytt År, Gro! Gleder meg til å følge deg de neste 12 månedene også!

Klem Hege

Janne-Lise sa...

Aldeles nydelig kort du har laget :) Så lurt å stemple slik - med maskering. Dette var en flott effekt :)

Riktig godt nytt år til deg!!

Kort-amatør:) sa...

For et nydelig kort! Veldig fin sølv-dekor rundt ramma! Hærlig motiv og vakkert dekorert -flott med teksten i ramma:))
-Ser jeg har en del å lære når det gjelder fargelegging he he
Ønsker deg et riktig Godt Nyttår!
Go klem fra mæ

-hanne sa...

Et ordentlig nydelig babykort!
Ønsker deg et riktig godt nyttår, og gleder meg til å se flere kort og foto fra deg i året som kommer :)