søndag 20. mars 2011

Bryllupskort


I går hadde vi et lite treff igjen og det ble laget en del kort.... :-)
Blandt annet laget jeg dette bryllupskortet som jeg deltar i ti utfordringer med:

Kort O'Mania # 36 - bruk dies og/ eller punchere
Wild Orchid Challenges # 19 - dieing ti punch it out.

Her har jeg brukt masse Spellbinder dies.
Hjørnestempler fra Stempelglede, tekst fra Kreativ Hobby.


Motivet er fra Magnolia, fargelagt med promarkers.



På innsiden har jeg laget en pengelomme.



Spmmerfuglen har jeg stemplet og klippet ut etterpå.
Husker ikke hvor stemplet kommer fra... :-)

Gro

10 kommentarer:

Trine sa...

Det er en af de smukkeste kort, jeg har set. Hvor er det bare yndigt og gennemført. Rigtig flot stil!

lines kreativiteter sa...

Nydelig bryllupskort i sarte lekre farger.

Merethe sa...

Flott bryllupskort! Jeg koser meg med å se på alt det fine du lager. Og jeg synes du er så flink å ta bilder. Du legger det så flott fram på bloggen. Ha en fin søndags kveld.

Tone sa...

Nyydelig Gro - liker den størrelsen på kortet...skikkelig romantisk kort med mange fine detaljer:)

Ønsker deg en flott uke:)

Klem fra Tone:)

Véronique sa...

Kjempe lekkert kort :)


Ha en fin kveld!!!!

Klem, Veronique

Gry-Heidi sa...

Nydelig kort! Så flott malt og lekre farger!

Klem :)

Sonja sa...

Wau!!
Everything what you have done is so great. I'm so jealous to you. :D Keep on going!
I love to watch your blogg. It's my favorite number 1!

lam sa...

Meget smukt og elegant. Tak fordi du deltager hos Kort o Mania

Guro sa...

Virkelig vakkert Gro! Nydelige farger og lekkert pyntet :-) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem Guro

Kristine sa...

Kjempe flott kort du har laget:) Stempelet var veldig fint fargelagt. Kan jeg spørre hvilke farger du har brukt?