tirsdag 22. mars 2011

Bursdagskort


Her har jeg laget et bursdagskort i mine favorittfarger.....
Teksstempel fra Stempelglede, mønsterark Tim Holtz og jeg har brukt dies fra Spellbinders.


Sommerfuglene har jeg kuttet ut fra Inkido mønsterark.



Motivet er fra Magnolia, fargelagt med promarkers.

Med dette deltar jeg i disse utfordringene:

Kort O'Mania # 36 - bruk dies og / eller punchere.
Just Magnolia week 98 - favoritt fargekombinasjon.
Wild Orchid Challenges # 19 - dieing to punch it out.

Gro

10 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Skjønner godt at dette er dine favorittfarger. Nydelig kort med mange vakre detaljer.

Klem, Trine :)

Véronique sa...

Kjempe lekkert Gro :)

Lill S. sa...

Nydelig kort, i flotte farger:)
Klem Lill

Kari sa...

Ååå så nydelig kort. Det er som vanlig en drøm å komme innom bloggen din for å få inspirasjon.

Ha en super dag!
Klem Kari

Sissel sa...

Lekkert kort i nydelige farger, stilrent og flott.
Klem Sissel

June sa...

For et nydelig kort! Masse lekre detaljer og kjempeflotte dies brukt!
Klem fra June

Jeanette sa...

Dette var virkelig et nydelig kort, som bare var flott å kikke på! Herlige Tilda og så fine detaljer. Takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

Hilde sa...

Et veldig nydelig kort du har laget her!!
God helg til deg!

linsal sa...

åååå en fryd for øyet!! og sommerfuglene er prikken over I'en :D :D
takk for at du deltok på utfordringen vår hos kort o mania!
klem fra linda s l

Guro sa...

Nydelig!!! For noen lekre farger du har brukt, og puncher bordene er helt nydelige :-D
Søte sommerfugler også. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro