søndag 6. mars 2011

En liten hilsen....


I går var jeg hos Mia og fikk laget noen kort igjen.... Kjempekoselig..... :-)

Her kommer et av de og med det deltar jeg i disse utfordringene:

Anonyme Scrappere # 17 - Bretteteknikk
Sukkersøtt # 115 - Hjemmelaget tag.
Just Magnolia week 96 - Anything goes ( Glitter )


Mønsterark fra Pion Design, blomster fra Wild Orchid Crafts.
Tekststempel på forsiden fra Storyteller.


Bretteteknikken jeg har brukt kalles Shadow box card og den fant jeg HER.



Motivet inni er fra Magnolia, fargelagt med promarkers.
Det er to Magnolia stempler, et vindu og Tilda.



På baksiden har jeg laget en lomme med tag. Tekst på lomme fra Storyteller, tekst på tag fra Kort og Godt.
I tillegg har jeg brukt et swirlstempel fra Stempelglede.



Nå er VM over, skikkelig spennende 5 mil i dag, Heia Norge sier jeg bare!

Ha en strålende kveld!

Gro

17 kommentarer:

Cathrines-creative sa...

Lekkert kort

Camilla sa...

Grattis till ännu ett Guld:)
Kortet ditt är super vackert, spännande med denna kort vikningen och vackra färger du kortet i.
Kram Camilla

Pops x sa...

Hi sweetie, this is really gorgeous, i love this image too, thank you for joining in with our challenge this week at Just Magnolia & Hanglar and Stanglar, good luck hugs Pops x x x

Janniche Drivdal Eriksen sa...

takk for hyggelig scrappedag i går ja!
så flott kortet ble!
klem

Lill S. sa...

Så nydelig kort, passet så bra med både motivene og bretteteknikken. Helheten er perfekt:)
Klem Lill

Grethebella sa...

Så lekkert Gro.
Nå har jeg vært inne å kikket 2 ganger for jeg får det ikke ut av hode.. hihi.
Den fargeleggingen din er så flott, synes at det er rart du har brukt Promarkers, for det bruker jeg og, men mitt blir langt fra slik som ditt... hmmm ;)
Håper dere koste dere masse igår, skulle gjerne ha vært der.

Ha en strålende kveld!
Klem Grethe

Lene Aase sa...

Så utrolig nydelig shadow-box kort Gro, denne bretteteknikken er så flott!
Nydelig pyntet og herlige Tilda er rålekkert fargelagt:)
Tusen takk fro at du deltar hos Sukkersøtt denne uken!
Klem fra Lene:)

Trine Lise sa...

Dette var et veldig søtt kort. Liker taggen på baksiden også. Morsom teknikk.
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

Astrid sa...

Så vakkert kort Gro!!
Bretteteknikken i seg selv er så flott, men med de papirene, maskeringen,den nydelige fargeleggingen,og pynten på kortet gjør det hele utrolig lekkert:-))
Flott tag og stilig med lommen på baksiden.

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Aina sa...

Så nydelig kort! Denne bretteteknikken er så stilig, og passet godt til motivet :)

Wenche sa...

Rålekkert, Gro!!! Så nydelig fargelagt og mønsterarket er jo så vakkert!!! Nydelig tekst på tag'en :)
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Sianba sa...

For et nyyydelig kort! Så lekkert med den 3D-effekten :-)

Marianne sa...

Noe så lekkert da !! Utrolog flott valg av farger, bare et sånn 'WOW' kunstverk !!

Klem, Marianne hos AS

elsi67 sa...

Så lekkert! Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

Camilla sa...

Åh, Lekkert!!
Stilig bretting, fargene og papiret og var nydelig!
Takk for at du deltar hos AS!
:D

Anne sa...

Så nydelig flott, kjempeherlig oppsett og pynting. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Anja's KortKreasjoner sa...

Så utrolig søtt kort du har laget, fantastisk herlig motiv og perfekt fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
Klem, Anja