torsdag 24. mars 2011

Nok et bursdagskort


Her kommer nok et bursdagskort fra meg.
Hjørnestempel fra Stempelglede, tekst fra Kreativ Hobby.
Bildet er fra Pion Design.
Blomster fra Wild Orchid Crafts.
Ark fra Maja Design.


Med dette deltar jeg i disse utfordringene:

Kort O' Mania # 36 - bruk dies og/ eller punchere
Wild Orchid Challenges # 19 - dieing to punch it out.

Har vært på en strålende tur langs kyststien i Sande i dag.
Nå begynner virkelig våren å komme. Så hestehov til og med.... :-)

Gro

10 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Fantastisk vakkert kort. Jeg bare digger kortene dine, de treffer meg rett i hjerterota alle sammen.

Klem, Trine :)

Lill S. sa...

Nydelig kort, elsker alle detaljene dine:)
Klem Lill

Marianne sa...

Dette var vanvittig fint!!!
Ser du har fått kloa i de nye Spellbindersene du også:)
Ha en flott kveld.
Klemmer fra Marianne:)

Pink Lady68 sa...

Et lekkert bursdagskort!!
Stilig design, motiv, stempler og dies sammen:-)
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Véronique sa...

Det var et kjempe lekkert kort du har laget, Gro :)

Ha en fin kveld!

Gro sa...

Wow!
Så mye fint du har laget mens jeg har vært ubloggete!
Du er så dyktig.
Finner masse inspirasjon her hos deg!
Takk!
Klem fra meg til deg!

Ellen sa...

Wowwwww Gro,

This is so beautiful, love the details and your color combo.

Hugs and have a nice weekend,
Ellen

Meretekj sa...

Lekkert som vanlig!
Mange flotte detaljer og et nydelig bilde.
Klem fra Merete

oheidia sa...

Dette var bare superlekkert! Helt hærlig og stilrent på samme tid. Takk for at du deltar hos Kort O Mainia :=)

linsal sa...

ååå magisk!! nyyydelig,elsker brun og beige toner :D :D
takk for at du deltok hos kort o mania!
klem fra linda s l