fredag 30. april 2010

Et Brev.......

I går jobbet jeg veeeeldig lenge på jobben og kom hjem trøtt og sliten ved 3 tiden på natta......
Tenkte jeg fikk gå innom postkassa å sjekke om det var noe der.....
Og der lå det et brev.....
Et ordentlig brev, ikke en regning eller reklame eller innbydelse eller noe sånt, men et helt vanlig brev.
Brevet var fra en god venninde som heter Fiona. Hun har flyttet fra Sande, og det har jo jeg og. Og vi har flyttet i hver vår retning så vi sees ikke så ofte som før...... ( Selvom avstanden ikke er som til månen lissom....) Vi har begge to blogger, facebook, MSN, mobiltelefon og slikt så vi holder jo kontakten på den måten..... Men sist vi traff hverandre ble det snakk om brev, og hvor sjelden man får sånt nå i disse dager.
Og jeg skal love dere at det var skikkelig koselig å få et brev i posten..... Jeg satte meg ned på trappa med en gang ( altså ved 3 - tiden på natta ) og leste det.......
Før hadde jeg brevvenner over hele verden, og fikk brev i postkassa daglig...... Men det er det desverre slutt på nå.
Men heretter skal jeg faktisk sende noen brev i ny og ne for det er veldig koselig å motta..... :-)
Så tusen takk Fiona! Jeg ble kjempeglad og du skal ikke se bort fra at det blir noen brev i fremtiden..... :-)


Og i tilegg til at jeg fant et brev fra Fiona, lå der en pakke fra Norsk Stempelblad......
Mamma synes nemlig at jeg lager så mye lekkert så hun spanderte like gjerne noen stempler på meg.....:-)
I'm happy...... :-)



Siden jeg jobbet så lenge i går har jeg fri i dag og resten av helgen.....:-)
Jeg har 30 innbydelser jeg skal lage, tre kort og en haug med bordkort, så jeg får komme meg i gang og håpe på dårlig vær i dag og i morgen.... ;-)

Ha en flotter's helg!

Gro

2 kommentarer:

Merethe sa...

Ja ekte brev er er det blitt mye mindre av. Husker da jeg var yngre og kunne skrive og få flere brev i uka. Kos å få stempelgaver også da - fint at man blir satt pris på. Kos deg med alt du skal lage og med de nye stemplene dine.

Ha en fin helg.

Liv Johanne sa...

Ja, det er noe av det koseligste som finnes å få brev i posten :)
Heldig du! det blir lite av sånt noe i min postkasse også..
Ha en trivelig helg!