søndag 13. juni 2010

Baby kort





Jeg og Mia var på skikkelig lørdagsshopping i Tønsberg i går, og da kommer man jo ikke utenom en tur innom Gode Minner  og Lines Hobby.....
Og billig blir det sjelden..... hihi.....

Så i går kveld var jeg litt i kortlagingsmodus igjen siden jeg hadde shoppa mye nytt..... ;-)



Det ble et guttebaby kort denne gangen....
Stempelet kjøpte jeg på Motivet før de gikk over til å bruke kun egne stempler, men jeg husker ikke helt hvor det kommer fra.
Det er fargelagt med Promarkers.



Søt liten krabat da.... :-)



Det er tre tags i kortet med litt forskjellig stemplet på.



Og en liten bamse charm fra Kuttut.


7 kommentarer:

Anette sa...

Kjempelekkert kort! Herlig blå/turkis farge og kjempesøt bamse ;) Likte også veldig godt effekten med de tre tags'ene :) Nydelig :)

Liv Johanne sa...

Et skikkelig fint guttekort det der! :)

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefint kort! Herlige farger, liker så godt kort med tager!

Lenas kort sa...

Kjempe søtt :-) Digger den bamsen :-)

Wenche sa...

Åhhh så søtt!! Nydelig var det. Herlige tekststempler!

Klemmer fra Wenche :0)

Nina Macaulay sa...

Åhh så fint kort!
Kjempe fine DP.
Stempelet er søøøt :O)

Ha en fin uke

Klem Nina

Anette {foreldremanualen} sa...

Så utrolig kule de første kortene var! :-D