mandag 7. februar 2011

Konfirmasjon


Dette kortet har jeg laget til februarutfordringen  hos Kort og Godt - Tema konfirmasjon, monokromatiske farger og minst et produkt fra Kort og Godt.


Jeg har laget et sånt telt kort eller hva man nå kaller det.... ;-)
Stempel på toppen av kortet og borden rundt er fra Stempelglede, det i vinduet er fra Kort og Godt. 



Motivstempel fra Magnolia, fargelagt med promarkers.



Baksiden.
Tekst fra Stempelglede og bord fra Stempelglede.





Har brukt Spellbinder dies til " vindu " Og " boken " inni vinduet.

Gro

10 kommentarer:

ida jeanette sa...

osen har du klart den tekniken der ? leker kort

Véronique sa...

Kjeeeeeeeeeeeeeeeempe lekkert kort du har laget :)

Anne Bente sa...

du milde hvor er den dog nydelig.

klemmmm

Marianne-db sa...

Åh så herlig! Liker så godt metall-detaljene dine!

Gry-Heidi sa...

Dette var lekkert!! Stilig teknikk med en flott effekt!

Klem :o)

Lene Aase sa...

Nydelig kort, lekkert med det stempelet rundt kanten:)
Klemmer:)

Gunn`s Kort sa...

Kjempeflott hele kortet!! Morsom teknikk, som jeg fikk lyst å prøve meg på:)

Grethebella sa...

Dette kortet er så flott. Jeg måtte bort å kikke på det flere ganger. Forsto ikke helt hva du hadde som plan med bok diesen min... men jeg fant jo fort ut det. Kjempe lekkert!
Klemmer fra Grethe

Kort-amatør:) sa...

Du er bare så flink! Nyydelig!!

Marlene sa...

Lekkert! :) Likte det godt.

Ha en fin dag.