søndag 13. mars 2011

Anonyme Scrapperer # 17


I går var jeg på Scraporama messen og fikk handlet litt nytt.... ( Det er jo slett ikke vanskelig i en verden full av fristelser... )
Og i går kveld samlet vi en liten gjeng for å teste ut alt det nye.....hihi...

Her kommer et telys kort til utfordringen hos Anonyme Scrappere - Bretteteknikk.


Tekststempelet er fra North Star Stamps ( Passer godt for folk på min alder vil jeg si.. ;-) )
Sommerfuglene er fra et Inkidoark.



Jeg har brukt en Fiskars kantpuncher på sidene.
Mønsterark fra Maja Design.
Tutorial på hele greiene finner dere HER.



Jeg har ikke tenkt å bruke denne til telys, men mer som en gaveeske....



På innsiden har jeg laget et lite skrivefelt.

Nå er jeg så i siget kjenner jeg, og det er skikkelig drittvær ute, så  jeg tror jeg må lage litt mer i løpet av dagen....

Ha en strålende søndag!

Gro

13 kommentarer:

Janniche Drivdal Eriksen sa...

heisan!
takk for i går!
kjempe lekker!!
ser du brukte nye stemplet og spellbinder som hengsle
er så flink du atte
gleder meg til og se mer hva du lager fremover
håper vi snart sees igjen:)
klem

Gro sa...

Så lekker gaveeske. Papiret med sommerfugler var utrolig vakkert.
Klem :o)

Anonym sa...

Noe så nydelig!
Kjempelekre papirer og dekor:)
Klem Lill

Pinklady 68 sa...

En nydelig gave eske!! Lekker layout, mønster ark og søte sommerfugler:-)
Ha en fin og kreativ søndag!
Klem Laila.

Aina sa...

Ååååå, så vakker! *sukk* :)

Mia sa...

Du slår til igjen kjære Gro. Esken ble nyyydelig!
Takk for en koselig dag, kveld og natt i går. Gleder meg allerede til neste gang!

Jeanett sa...

Veldig flott gaveeske du har laget. Nydelig dekorert og papirene var veldig flotte sammen:)
Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ søndag.
Klem:)

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert Gro :)

Ha en fin søndag!

Klem,

Veronique

Grethebella sa...

Fy filler'n så lekker! Du er bare så fantastisk med farger og dekorering.
Helt fantastisk. Sitter å nyter og nyter jeg.
Stooor klem fra Grethe

Lena sa...

Kjempelekkert papir og for en lur detalj "bak" vinduet. Legger den på minnet! :-)

merethe sa...

Åååå. Denne var fin :) Jeg fikk lyst til å lage en med en gang. Jeg kjøpte sommerfugl arket i går:)

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW, elsker den, virkelig råååålekker :) fantastiske detaljer. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
Klem, Anja

Trine Lise sa...

Åh, kjære vakkre vene!!!
Enestående. Helt fantastisk!
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere