fredag 29. april 2011

Gjestedesigner Sukkersøtt


I dag er jeg så heldig å få være gjestedesigner hos Sukkersøtt.
Det er også jeg som har bestemt hva utfordringen skal være og det ble sommerfugler. Det må være sommerfugler av et eller annnet slag på kortet ditt.... :-)
Hvis du vil være med på utfordringen finner du den HER.


Her har jeg brukt mønsterark fra Inkido med sommerfugler på.
De to store sommerfuglene er klippet ut fra et annet mønsterark som jeg ikke husker navnet på i farten.



Motivstempel fra Magnolia, fargelagt med promarkers.
Tekststempel fra Norsk Stempelblad og det lille husker jeg faktisk ikke hvor kommer fra.



Da gjenstår det bare å ønske dere alle en god og kreativ helg!

Gro

2 kommentarer:

Mona E. Sanden sa...

Skjønner veldig godt at de vil ha deg som gjestedesigner Gro. Kortet er nydelig som alle dine kort er. Riktig god helg..

Anne Lise sa...

Så utrolig mye fint du har her i bloggen din! *Sukk* :)