søndag 10. juni 2012

DT Bidrag ProMarker Norge - Utfordring # 6


10. Juni alt, og tid for litt ekstra inspirasjon til utfordring # 6 hos ProMarker Norge.
Oppgaven denne måneden er å fargelegge i pastell farger.
Jeg har alltid innbildt meg at pastell, eller for mye farger i det hele tatt, ikke er noe for meg....
Og jeg har helt rett! :-)
Jeg er nok av den litt mer brune og fargeløse typen.
Men alt skal prøves!


Dette motivet har jeg bare lånt, så jeg er litt usikker på hvor det er fra men noe sier meg Morehead?
Uansett, det er fargelagt med ProMarkers og vil du vite hvilken farger jeg har brukt så finner du det HER.


Ark er fra restekassa, så de husker jeg heller ikke hvor er fra, blomster? Men bånd er kjøpt fra Kuttut, det husker jeg.... :-) Og perler fra Kort og Godt.

Det er egentlig altfor varmt til å tenke i dag, så jeg avslutter her og kommer sterkere tilbake.
Hiv dere på utfordringen folkens! :-)

Gro


1 kommentar:

Veronique sa...

For et nydelig kort ♥

Ha en fin søndag!

Klem, Veronique