søndag 26. mai 2013

Jakkekort - Konfirmant


Har laget et jakkekort for første gang, brukte denne flotte tutorialen til Maya, så da var det null stress... :-)
Jeg har brukt brun Bazzil, pluss en del resteark på denne, så jeg er ikke sikker på hvor arkene kommer fra.


Slik ser det ut når det er åpnet, ganske så flott om jeg må si... ;-)




Inni kortet har jeg brukt tekst fra Kort og Godt og dies fra Spellbinders.


Deltar i Kort O' Manias utfordring # 86 - Bingo ( dies, tekst og charms )

Nå må jeg ut i solen igjen!

Hej då!

Gro

7 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot kort.

Jytte sa...

Wauw!! Helt fantastisk flot!

Elisabeth sa...

Så stilig Konfirmasjonskort!!!
Tusen takk for du deltar hos Kort O Mania.
Lykke til!
Klem fra Elisabeth

Cathrine sa...

Wowser! Så utrolig kult og gjennomført kort!! Flott pyntet!

Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kort 'O' Mania!
Lykke til! :)

Hilsen DT Cathrine

Turid sa...

Flott kort! - og jeg er enig i at Maya ar lagt ut en super oppskrift :) Tar med tips fra deg om å bruke magneter på skjortekragen. Det ser smart ut!
Ønsker deg en fin uke!
Turid :)

Sissel sa...

Så utrolig flott, dette må jeg prøve, takk for at du lagt ut link til Mayas oppskrift :)
Klem Sissel

Jeane M. sa...

Brillliant! Love the idea behind this one, grand details. Got my eye on your next posts.