fredag 19. juli 2013

Jubilant


Goooood Moooorning!

Jeg har kjøpt meg noen nye Magnoliastempler og litt annet nytt stæsj, så nå var det jammen meg på tide å lage litt kort igjen.... :-)
Arkene jeg har brukt på dette er fra Pion Design og Inkido. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og en punch fra MS. Hjørnene er i metall som jeg har malt hvitt de kommer fra WOC.
Tekst fra Storyteller.


Motivet er fargelagt med ProMarkers.


De store blomstene er kjøpt på Nille, de andre er litt herfra og derfra... ;-)

Deltar i disse utfordringene:

Kort O'Mania # 89 - Accesorize ( Blomster, blonder, dies/punch, metall og perler.)
I Love ProMarkers #177 - Anything goes.
Card and Scrap # 58 - Bruk blonder eller bånd.
Trykkpressa Juli - Blomster og sommerfugler.
Nordsalten Hobbyklubb # 77 - Masse blomster.

Jeg har fortsatt over to uker igjen av ferien, så nå blir det rydding av hobbyrom og kortlaging!

Ha en fortsatt god sommer!

Gro

10 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe nydelig Gro ♥

Klem!

Else Irene sa...

Lekkert :) Takk for at du er med på Trykkpressa i juli ♥

Ane sa...

Nydelig! Søtt motiv. Og mange fine blomster. Så kjekt du er med hos nordsalten. Klem dt ane :-)

Meretekj sa...

Nydelig kort du har laget.
Klem fra Merete

Cathrine sa...

Deilig med sommerferie, å flott å bruke til hobbyen sin!
Du har laget et flott kort, å motivet er kjempe flott fargelagt!

Tusen takk for at du viser frem det du har laget , til oss hos Kort O Mania :)
Lykke til!

Klem DT Cathrine :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles nydelig kort til jubilanten.
Så fine duse farger du har brukt og nydelig pyntet.

Klem,Kjersti

Janne-Lise sa...

Nydelig kort du har laget - likte så godt magnoliastempelet ditt :) - fint fargelagt

god sommer til deg

Unknown sa...

O wow this is stunning, love the elegant style of your card and all the detail. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

Sannekreativ sa...

WOW hvor er det flot og gennemført. Tak for at du er med i udfordringen hos Card and crap. DT Sanne

Gunn`s Kort sa...

Vakkert kort i nydelige farger!
Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)