søndag 8. november 2015

Peek - a - boo card





I dag har jeg laget et kort av den litt mer avanserte typen. Masse bretting og greier :-))
Et såkalt Peek - a - boo kort.
Ble rimelig fornøyd da jeg fikk det til, var litt mye å holde styr på....hihi
 
video
 
Her er en liten film som viser litt bedre hvordan det er når det åpnes :-)
 
Tutorial på dette kortet fant jeg her:
 
Innsiden av kortet.
Jeg har brukt Spellbinder dies til vindu og rammer.
Teksten er fra Panduro.
Små snøfnugg : Dies fra Martha Stewart.
Mønsterark : Panduro
 
Tekst: Dies fra Papirdesign.
 
Bildet er fra Pion Design, snøfnugg dies fra KaBoks.
 
 
Og teksten som er et stempel fra Panduro.
 
Deltar i disse utfordringene:
 
Kort O'Mania #140 - Bruk kun 1 mønsterpapir
 
Gro
 
 
 
 


9 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Kristina sa...

Wow! Dette var rett og slett rålekkert! Så delikat og nydelig! Mulig jeg må prøve meg på noe liknende.

Kari sa...

Helt nydelig julekort!

Anne-Eddie sa...

Åh, nydelig! Kan tenke meg det ble litt logistikk for å få alt på rett plass ja ! Klem ;)

Synnøve Dyhring sa...

wow så VAKKERT julekort , nydelig bretteteknikk som ser veldig vanskelig ut.klem Synnøve

Bente Årstad sa...

Utroligt vakkert julekort og tusen takk for at du er med på utfordringen hos Card and Scrap,
klem Bente::)

Sissel sa...

Nydelig og stemningsfylt julekort.
Her var det mye bretting og detaljer.
Lekre vinterfarger på ark og motiv.
Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
Klem Sissel

Irene sa...

Aah - nå forstod jeg. Måtte se filmen først. Men ser vrient ut å få det til, men lekkert ble det.

gosti sa...

Wow, så kul teknikk! Og så lekkert kort; elsker de duse fargene og den flotte vinterstemningen :-) Takk for at du deltar hos oss i Kreativ Scrapping:-)
Hilsen fra DT Sigrid