lørdag 9. januar 2010

Deilige plagg som varmer i kulda.

I dag har jeg endelig fått strikket ferdig et skjerf jeg begynnte på i fjor. Kjekt å ha det nå som det er så kaldt... :-)






Jeg har også strikket mange av disse halsene, som jeg har gitt bort i julegaver.







De er jo bare helt geniale!!!! :-)
Jeg har brukt min kjempemye nå som det er så kaldt.
Både inne og ute.... :-)

Dette har vært en helt aldeles nydelig helg, har ikke gjort annet enn å strikke, gå tur, ta bilder og lage kort. Og da koser jeg meg....
Nå skal jeg gå og legge meg og lese en god bok. Kan det bli bedre.... :-)
Man får nyte sånne stunder når man kan, det er mer enn nok stress og mas ellers...

God Natt!

Gro

2 kommentarer:

Sol sa...

For noen flotte "halser" du har laget.. virkelig lekre.. Flink du er! Så på bildet av hobbyrommet ditt.. før jeg gikk inn for å skrive kommentar... Virkelig lekkert! Alltid så ryddig??? :)

Tone sa...

Hei Gro og godt nytt år:)

Tar du bestilling på de halsene? Kunne tenkt meg to stk jeg;) en til dattera og en til meg;) Eller har du en oppskrift å dele?

Nydelige bilder du hadde tatt fra Holmestrand igår:)

Ønsker deg en superduper søndag:)