onsdag 28. juli 2010

Skisseboden # 5


Nok et julekort fra meg.... Denne gangen er det laget etter en skisse hos Skisseboden:


Om jeg skal være helt ærlig synes jeg kortet ble mindre og mindre " julete " etterhvert som jeg holdt på. Hjelper kanskje ikke at bildet er tatt sammen med sommerblomstene heller... hihi, men det er nå et julekort da.



Motivet er Sarah Kay, fargelagt med aquarell fargene og chalk.



Har hatt cracle accent på blpmstene og teksten. Tekststempel gra Stempleglede.
Det er også kristorn stemplene.
Blomsterstempel fra Kreativ Hobby.

6 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Julekortet ble kjempelekkert!
Nydelig det motivet og så flott fargelagt. Jeg sliter litt med å begynne å lage julekort -men får prøve å sette i gang.
Fortsatt god sommer!

Trine Lise sa...

Dette var kjempe lekkert. Kjempe fint med de røde perlene som bært. Lurt! Synes blomstene var fine til jeg.

Jeg beundrer dere som er i gang med julekort produksjonen allerede. Kansje jeg skal slenge meg igang med det snart jeg også.

Takk for at du deltar hos Skisseboden :)
-klem-

pia iris sa...

ft aldeles nydelig, koselig kort. likte alt, og spesielt at teksten var krakkelert. takk for at du deltar hos skisseboden. klem pia

Anette sa...

Nok et nydelig julekort ;) Herlig med masse farger ;)

Mim... sa...

Vilket ljuvligt och sött kort!1

Kari sa...

Det var helt nydelig Gro!