torsdag 23. september 2010

Retro


Sukkersøtt sin utfordring denne uken er RETRO.
Hadde egentlig ikke tenkt å delta på den, for retro er ikke noe for meg. Er ikke glad i mye farger eller retrostilen, men da blir det jo desto større utfordring... ;-)
Så her er mitt retrokort:


..... og jeg liker det ikke i det hele tatt! ;-)


Motivet er fra Magnolia, fargelagt med promarkers.
Den stor blomsten har jeg kuttet ut på Silhouett'n.

Nå må jeg gå og lage noe vintage eller noe så jeg får igjen godfølelsen..... hihi...

Gro

5 kommentarer:

Sylvia sa...

Hihi... ja sånn kan det være av og til. Synes kortet ditt ble råstilig jeg men er enig i at vintage er bedre:-)
Ha en fin dag!

Gro sa...

Kan vel være enig med deg i dine "følelser" for retrostilen, men jeg synes nå du klarte utfordringen veldig bra likevel, og Tilda er kjempeflott fargelagt.
Takk for at du tok utfordringen til Sukkersøtt denne uka, og lykke til.

Klem :o)

Margareth sa...

Det ble da et kjempe flott kort i retro stil dette. Men at du kan vintage, ja det er det ingen tvil om, for der er du en av de aller beste :) Klem

Lenas kort sa...

Så herlig dette korte ble :-) Retro så det holder i lange baner :-) Ha en flott kveld :-)

Anne-Irene sa...

Hei :D
For en flott blogg du har! Og alle de nydelige kortene du lager. Jeg blir helt imponert. Syns retrokortet ditt ble knallstilig jeg, men er enig med deg at retro er ikke lett. Du klarte deg veldig bra dog ;)
Ha en fin dag