fredag 29. oktober 2010

Gaveeske


Utfordringen hos Sukkersøtt denne gangen er gjenbruk - pynt og dekorer emballasje.
Jeg har brukt en eske med gjennomsiktig lokk, som det en gang var noe julepynt i.


Motivstemplet er fra
Magnolia og tekst fra Stempelglede.



Motivet er fargelagt med promarkers.



Tar man av sløyfen ser den sånn ut.



I og med at lokket er gjennomsiktig og det skal ligge en gave oppi der, måtte jeg lage et tett lokk under....





Nå må jeg snart legge meg på " lading " til i morgen for da skal jeg til Mia å lage julekort!!!!
I går var jeg forresten på Mamma Mia i Spektrum.
Anbefales!!!!
Var å så den i London for noen år siden også.... Helt herlig... ;-)

Ha en kreativ helg!

Gro



10 kommentarer:

Lene Aase sa...

WOW, så rålekkert!!! Herlige Tilda er så nydelig fargelagt!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt og kos deg med julekortene i morgen:)
Klem fra Lene:)

Yvonne sa...

Fy søren så flott! Nydelig farget motiv, og veldig lekkert pynta!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Wenche sa...

Denne var jo helt nydelig, Gro!! Ble litt ekstra med det gjennomsiktige lokket og "Tilda-lokket" under for å skjule gaven!! Smart og lekkert!!!
Ha en kreativ helg..og tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Anne Bente sa...

wawww hvor er den dog flot og kreativ lavet
klemmmmm

Gro sa...

Så lekker esken er. Tilda motivet du har brukt er et av de fineste.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka :o)

Tone sa...

OMG - du er så superflink at jeg blir helt matt!!!

Kos deg hos Mia idag - gleder meg til å se produsksjonen seinere:)

Klem og god helg:)

Pia sa...

hvor er det en fantastisk smuk pyntet gebbrugs æske, så flot farvelagt motiv iog super detaljer. God aften til dig
knus Pia

Liv Johanne sa...

Så fine esker du har laget siden sist jeg var innom her :)
Stor sans for ditt uttrykk i det du lager :)

Nora sa...

I think these pretty papers were made just for YOU!!!
Love your ribbon ;)
Big hugs,
Nora

Ane sa...

å herlighet, noe så lekkert!! Tilda var jo fargelagt helt nydelig! Og alle fargene var nydelige sammen!! Takk for du deltar hos sukkersøtt:)
klem, Ane