tirsdag 9. november 2010

Jul, jul, jul....


Nå er det ikke lenge til jeg skal på julemarked i Sande, så produksjonen av julekort, tøfler, votter og sitteunderlag pågår for fullt!
Og det snør som bare det her nå, så stemningen er helt perfekt... :-)

Dette kortet er laget til to utfordringer:
Sukkersøtt - Lag noe til en du er glad i
Just Magnolia - Anything goes.




Motivet er fra Magnolia, fargelagt med promarkers.



Tekst fra Ladybug & Friends.



Har hatt litt glitterlim på motiv og blomster.

Nå skal jeg tenne et lys eller to, lage en bedre middag og bare nyte julestemningen....
( Selvom det er litt i tidligste laget,,, ;-) )

Gro

6 kommentarer:

Heidi sa...

Så flott kort du har laget!
Lekre farger,nydelig pyntet og Tilda er jo bare skjønn..♥

klem fra Heidi:)

Lene Aase sa...

*sukk*, så utrolig nydelig!
Søte Tilda er så lekkert fargelagt og så glittrer kortet ditt så fint:)
Ko deg med lys og middag!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klemmer fra Lene:)

Anne Bente sa...

sukkkkk noget så vakkert Gro

klemmmm

Pernilla sa...

Jeg kom plutselig innom bloggen din og her var det så mye fint.
Jeg skal fortsette og se meg rundt og kommer gjerne tilbake til bloggen din.
Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ uke!

Pernilla

Yvonne sa...

Så herlig kort! Tilda er helt skjønn i julerødt! Veldig søt det lille snøfnugget og.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Inger Marie sa...

Nydelig julekort :)
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Inger Marie