søndag 9. januar 2011

Bok Eske


Nok en bok eske fra meg.
Med denne deltar jeg i Kort O Manias utfordring # 31 - bruk charms eller metallpynt.



Tutorial på denne esken finner dere HER.



Her har jeg brukt sommerfugler fra Kort og Godt i metall.



Roser fra Wild Orchid Crafts.



Stempel fra Stempelglede og Panduro.
Halvperler fra Kort og Godt.



Jeg glemte å ta bilder på innsiden, men hvis dere lurer på hvordan en sånn ser ut på innsiden så har jeg laget flere som ligger under eske - bok i sidebar.



Kommer sterkere tilbake senere.

Gro


17 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekker eske!!

Mona sa...

Nydelig!

Gry-Beate sa...

For en utrolig flott eske!! Du lager så vanvittig mye flott, er en fryd hver gang jeg er inne hos deg å ser!! Takk for masse inspirasjon!!

;0)Gry-Beate

Anonym sa...

Helt nydelig, flotte farger og nydelig dekor :)
Klem Lill

Mim... sa...

Wow den asken var ju bara helt underbar!!! så flott!!
Ha en fortsatt bra dag

Gry-Heidi sa...

Aldeles nyyyyydelig !!

Klem :)

Anne Bente sa...

suuuper flot, flotte detaljer

klemmmm

Liv Johanne sa...

Nok en nydelig eske! -og mye annet fint siden sist jeg var innom her :)
Dyktig du! :)

Gro sa...

Rålekker bokeske :o)

Janne-Lise sa...

Utrolig lekker eske altså! Det er en sann fryd å komme innom bloggen din og se alt du tryller frem :)

Takk for inspirasjon
hilsen Janne-lise

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekker bok eske!!
Nydelige farger og utrolig flott pyntet!
Ha en fin søndags kveld!

Klem Laila.

Kari sa...

Det var en lekker eske! Harmoniske farger og flott pynt.

Kari :-)

Jeanette sa...

Nydelig bokeske du har laget. De er så fine altså! Har kjempelyst å lage selv... men så var det den tiden da. Takk for et kjempeflott bidrag til Kort o Mania. Klem fra Jeanette :)

Linda S. L sa...

de er bare helt utrolig vakkre de bok kortene dine! nyyyydelige detaljer! :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem fra linda s l

Guro sa...

Fantastisk nydelig eskebok du har laget her Gro! Kjempelekkert pyntet og nydelige farger :-)
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania
Klem Guro

Nora sa...

Beautiful!
You are my QUEEN of Brown ;)
Big hugs,
Nora

lene´s hobby å sånn sa...

Denne også heeelt utrolig nydelig!!! Skal si du "skremmer" meg når du sier"kommer sterkere tilbake" for du lager utrolig mye vakkert og ganske jevnt hele tiden! Jeg tror vi andre må heller komme sterkere tilbake;) iallefall nydelig pyntet og detaljert!