onsdag 9. november 2011

DT bidrag Anonyme Scrappere # 32


Tid for en ny utfordring hos Anonyme Scrappere!
Utfordringen lyder som følger:

VINTAGE JUL!

Og her er mitt DT bidrag....


Slik ser det ut når det åpnes.
Tekststempler fra North Star Stamps.
Alt av papir og bilder er fra Pion Design.


Jeg synes denne teksten er så utrolig fin, kommer i julestemning med en gang... ;-)



For ikke å snakke om denne koselige nissen.... :-)


Alle snøkrystaller er punchet ut med Martha Stewart punchere.


Vil du være med på utfordringen, er det bare å klikke seg inn HER.

Lykke til!!!!

Gro




5 kommentarer:

Therese sa...

Åh, herlighet...så flott kort. Det fineste hittil på min blogrunde. Kjempefin form på kortet og motivet var jo bare så fint. Lekker innside med kjempefin tekst. *sukk* :))

June sa...

Dette er rett og slett vakkert! Så nydelige papirer og stempler. Stilig bretteteknikk og MS kantpunchen har jeg veldig lyst på:-) sukk...
Klem fra June

Unknown sa...

Nyyydelig kort!

Kjersti sa...

Et nydelig kort! Disse papirene er jo bare rålekre, og du har satt dem sammen så flott! Nydelig med teksten inni også!
Klem Kjersti

Elisabeth`s papirkos sa...

Du lager bare helt nydelige kort, lar meg inspirere av dine flotte kunstverk :-)