tirsdag 14. februar 2012

Jul....


Jeg var så heldig å få være gjesteartist i julenummeret av Ett Trykk, og i den anledning laget jeg jo mange juleting som jeg har helt glemt å legge ut.
Som denne vinskjuleren.


Jeg laget meg også en adventskalender.


Noen kort......







Og noe pepperkakeoppbevaring..... :-)



Nå står alt jeg har brukt og alt jeg har gjort i Ett Trykks julenr. 2011.
Orker jo ikke å skrive alt det på nytt.... ;-)
Men er det noe dere lurer på så bare spør.... :-)

Gro













9 kommentarer:

Therese sa...

Oi, så mye flott du har laget. Den adventskalenderen var bare råflott. Nydelig kort og pepperkakeboks/poser. Så gøy å få være gjestedesigner i Ett trykk...det er det ikke alle som får! ;) :))

aina sa...

Så mye nydelig du har laget her :))). Tenk å glemme å blogge sånt noe selv, men da blir det en ekstra hyggelig overraskelse for seg selv og leserne :))

Anonym sa...

så mye nydelig!
hva er målene på pepperkakeboksen din? den var smart!

Laila sa...

Nok engang veldig imponert! Julekalenderen var fantastisk

Dagmar sa...

I love your christmas things. the advent calendar is beautiful
greetings from colorado
dagmar

Sissel sa...

Alt du lager blir så delikat og vakkert, masse flott inspirasjon og hente hos deg, tusen takk :)
Klem Sissel

Ida sa...

Hei!
Tenk at du har glemt å blogge alt dett fine jeg har sittet og studert i bladet mitt!:)) Veldig fin repotasje.
Jeg linker til deg i mitt neste innlegg, kortet er nemlig veldig inspirert av et du har laget. Trenkte tips da jeg kjøpte ny punch (MS cherish) Og den bruker du så fint!;))
Mvh Ida

Eva sa...

Jag har nyss hittat din blogg och här är jag fast....så fantastiskt mycket fint du skapar jag är så himla imponerad!!!!
Tittar in varje dag, och upptäcker hela tiden något nytt för mig.
Jag återkommer....
Ha en fin vecka
hälsar Eva

Fasters kreative side sa...

Flotte ting du laver er helt vild med din Vin skjuler, er der ikke en tut til den.