søndag 5. oktober 2014

Renovering av hobbyrommet…..igjen ;-)


Nå har jeg nok en gang gjort en heltemodig innsats på hobbyrommet :-)))
Kan ikke fatte og begripe hvordan det kan bli så utrolig rotete!


Men nå, etter et par timer med rydding og vasking får jeg faktisk lyst til å sette meg ned og være kreativ igjen….:-)
Har ryddet i ark, bånd, blomster, stempler og alt så nå har det jo dukket opp ting jeg hadde glemt at jeg har…. ;-)
Så nå tror jeg det blir noen timer med kortlaging på unge lovende Nilsen, er jo reint moro når det er så ryddig.


Må få fyllt opp stativet med julekort :-)

Ha en strålende aften!

Gro



4 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint :)

Likte godt ideen med stativet :)

Ha en fin søndag!

Askepott sa...

Skjønner godt at arbeidslysta presser på når du har et så flott arbeidsrom. :-) Når det gjelder rot, så er det utrolig hvor fort ting og tang hoper seg opp i stedet for å sprette på plass av seg selv.... ;-) Ha en kreativ søndagskveld. Tror jammen jeg skal rydde litt på scrapperommet ;-) .

Pinklady 68 sa...

For et herlig hobbyrom du har!!
Nå kan kreativiteten blomstre på fine høstkvelder:-)
Nydelige julekort i forrige innlegg også.
Ha en fin uke!

Klem Laila.

Linda sa...

For et fantastisk hobbyrom!!

Stativet var superlurt!