søndag 26. februar 2012

Norges Glass


For en stund siden hadde mamma opprydning i kjelleren og i den anledning fikk jeg en del Norges glass som jeg tenkte jeg fikk bruke til noe fint.... :-)



Jeg brukte en del restepapir og laget tager med Magnolia diesen min....
Pluss noen bilder som jeg brukte en Spellbinder dies på.


En del av glassene brukt jeg til oppbevaring av frø ol..... :-)




Noen til blomstervaser...


Og noen til lysestaker..... :-)


Disse glassene er jo bare kjempefine og kan brukes til det meste.
Bare fantasien som setter en stopper.... ;-)

Ha en flotters søndag!

Gro











14 kommentarer:

Veronique sa...

Tusen takk for at du deler ideene dine sammen med oss :)

Ha en fin ettermiddag!

Klem, Veronique

Lisa sa...

Du asså Gro... har jo fantasi til tusen :-)
Jeg har vært på brukthandel og kjøpt noen Norgesglass som jeg bruker til oppbevaring av teposer og te- lys osv.. - De glassgreiene til lokka er superflotte til å legge teposer på eller som jeg gjør, setter te- lysestaker oppå.
Hva bruker du alle de frøa dine til? Oppskrift please :-)
Happy søndag Snuppa!!!

Karin Dahl sa...

Hei!
Ja, disse Norgesglassene er utrolig kjekke å ha. De kan jo romme det meste. Mine glass har jeg pyntet med en blonde rundt svingen på toppen. Jeg har også gryn i noen av glassene. Har også sukkertøy, pikekyss (rosa og hvite)
Er også kjekke til å ha brikkene, til oppvaskmaskinen i.
En fortsatt fin søndag:)
Clemzy Karin D

Sylvia sa...

Noe så lekkert!!
Skikkelig stilig altså:-))

Sylvia.

Bente Årstad sa...

Så flott og kreativ gjenbruk av Norgesglass:)

Unknown sa...

Oi, så fint det ble!!

Anne-Eddie sa...

Nyyydelig!! For en frodig fantasi!! Det finnes INGEN begrensning hva gamle, vakre glass kan brukes til!! Jeg har brukt et, og laget det med sommerfugler og blader, som vi gjode i min barndom. Samlet sommerfugllarver og fulgte utviklingen.. Hadde papir med huller i som lokk..
Klem fra Anne-Eddie :)

Marie sa...

Vilken skatt!
Det blev en ljuvlig inredningsdetalj.
Kram!

Monica sa...

Du imponerer stadig, dette ble jo kjempe stilig.

Eva sa...

Så enkelt...men ändå såååå fint!
kram Eva

aina sa...

Kjempeflott!! Snakk om gode idèer!!
Ønsker deg en flott kveld :-)

Bastelfalter sa...

Wunderschöne Deko, wunderschön gestaltet, toll!
Viele Grüße
Bastelfalter

Gro Tr sa...

Hei!
Norges Glass er helt supre. Jeg bruker mine til oppbevaring av papirblomster. Det blir så fint så..

Anita Hagen sa...

Oioioi, så utrolig lekkert. Norgesglass er sååå dekorativt og flott<3

Er en sann fornøyelse å kikke igjennom dine flotte prosjekter. Du er utrolig kreativ:)

Ha en flott kveld!

Klem fra Anita