onsdag 1. februar 2012

PromMarker Norge utfordring # 2 - DT bidrag


Da har vi kommet til februar allerede og det er dags for en ny utfordring hos PMN.

Denne gangen er det jeg som har valgt utfordringen og det er:

SVART/ HVITT
( Hele motivet skal fargelegges i svart/ hvitt, det er ikke lov med hudfarger denne gangen. Men resten av kortet kan dere godt bruke farger på, da det er bare motivet utfordringen gjelder. )

Motivet mitt er fra Magnolia og jeg har brukt disse fargene:

Hud: Cool grey 2, Warm grey 4, Blender og FlexMarker Blue gray1
Hår: Warm grey 4 og 5, Cool grey 4, Blender og FlexMarker Blue gray 1
Klær: Cool grey 2, blender og FlexMarker Blue gray1
Sko: Warm gray 3 og 5, Cool gray 2, Blender og FlexMarker Blue gray 1
Blomst: Blender, Cool gray 2 og 5, FlexMarker Blue gray 1

Det virker kanskje som en håpløs oppgave og bare bruke gråtoner, men det er faktisk ikke så ille, bare prøv så får du se.... ;-) Også blir det jo ganske stilig resultat.... :-)


Tekststemplet jeg har brukt på dette kortet er fra Kort og Godt.
Blomster fra WOC, punch fra Martha Stewart og dies fra Spellbinder. 
Arkene har jeg tatt fra restekassa, så de husker jeg ikke helt... ;-)


Ha en strålende dag!

Klem, Gro








Ingen kommentarer: