lørdag 23. juli 2011

Et lite livstegn......

Det føles som evigheter siden jeg har blogget, i og med at mitt siste innlegg ble lagt ut automatisk.... Grunnen til denne lange pausen er oppussing av kjøkken! Og masse jobbing i tillegg.....
Men nå har jeg tatt mitt siste malingsstrøk på en stund, og jeg har vært min siste dag på jobb for en stund.
Endelig ferie...... :-)

Dette er kjøkkenet før jeg gikk amok med kosten.


Og slik ble resultatet:









Nå skal det nevnes at jeg liker ikke å male i det hele tatt, men jeg er veldig glad jeg har gjort det.
Ble mye lysere og triveligere med en gang... :-)
Mangler noe detaljer som kommer til å bli prikken over i'n, bla en lysekrone som jeg skal ha over bordet og ta bort den andre taklampa... Men det får komme litt etterhvert...

Regner ikke med det blir så lenge til jeg får laget litt kort igjen. Begynner å savne det nå.... :-)
Men nå har jeg jo ferie og etter værmeldingen å dømme er det nok av scrappedager i sikte...

Ha en fin kveld allesammen.

Gro

1 kommentar:

Scrappellen sa...

Ååhh..sååå utrolig flott det ble Gro♥!! Det er ikke mye som skal til for å "få et nytt" hjem eller rom..bare litt maling og maaasse jobb, men du verden så deilig når man kan sett inn prikkene over i'ene;) Jeg elsker ¨å gjøre sånt;). Men..jeg kom egentlig oinnom her for å skryte av kortene dine..de er utrolig flotte, vakre og inspirerende♥!! Ha en strålende sommerdag videre!:)
Go'klem fra Ellen