lørdag 30. juli 2011

Magnolia, Magnolia, Magnolia..... ;-)


Er litt hekta på Magnolia om dagen kan man si.... ;-)
Her har jeg laget et sommerlig bursdagskort i litt spreke farger til meg og være.... ;-)


Tekststempelet er fra Storyteller.
Hjørnestempler fra Kort og Godt.




Og disse tre snuppene er fra Magnolia fargelagt med Promarkers.
Blomstene er også fra Magnolia, fargelagt med Promarkers og klippet ut...

Deltar i disse utfordringene:

I Love Promarker - Anything goes.
og
Magnolia Stamp Lovers - Summer colors

I dag går turen til Mia og litt mer kortlaging..... ;-)
Er litt i varmeste laget for meg om dagen, så jeg tror vi får finne oss en plass i skyggen og kose oss der... :-)

Ha en strålende dag!

Gro







13 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

Ha en strålende lørdag!

Kjersti sa...

Så herlig kort - flotte farger!
Kos dere i skyggen, da:-)

Mim... sa...

Så söta och sååå snyggt färglagda.
Ha det gott....

Jorunn sa...

Jeg blir helt overveldet av de utrolig kortene du lager! Fargene er sommerlige og fine :) Og du er en mester på fargelegging av motivene.

Cathrines-creative sa...

Kjempe lekkert kort:-)

Margareth sa...

Nydelig kort i flotte farger :)

Henny sa...

What a beautiful inspiring card Gro with very nice colours and flowers.

Greetings Henny.

Anonym sa...

What a beautiful inspiring card Gro with very nice colours and flowers.

Greetings Henny.

Henny sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Henny sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...

Noe så vidunderlig lekkert!!!
Jeg finner tonnevis av inspirasjon i bloggen din!!!
Ha en flott helg.
Klemmer fra Marianne:)

Anna sa...

Vilket superfint kort. Ett kort man blir glad av.
Kram Anna

Julie sa...

A gorgeous card, love all the different Tildas. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.

Julie W x