søndag 31. juli 2011

Flaskeskjuler


For en liten stund siden gikk jeg på en skikkelig smell og tapte ei flaske vin i et veddemål....
Tenkte jeg fikk pynte flaska litt før jeg gav den bort.... :-)

Jeg har tatt utgangspunkt i denne beskrivelsen HER, men har justert målene litt siden jeg skulle gi bort en helflaske.
Bomma litt på denne, den er litt for trang og litt for lav, men jeg jobber med saken så det kommer fler etterhvert.... :-) ( Vinflaskene er jo ikke like! ;-) )


Ark fra Pion Design, blomster fra Wild Orchid Crafts.
Spellbinder dies i bunnen.


Tekst, sommerfugler og tag er fra Pion Design klippeark.
På teksten står det: Livet er inte de dager som gått utan de dager vi minns.... ( mulig vi ikke minns så mye etter inntak av denne..... ;-) )


Baksiden av flasken...


Og tag'n som jeg akter å skrive en passende hilsen på... ;-)


Med denne deltar jeg i Sukkersøtts utfordring  - Pynt en flaske eller et glass....

Har fortsatt en uke ferie igjen og den skal nytes!

Hej då!

Gro






9 kommentarer:

Eva Marie sa...

Dette var noe av det nydeligste jeg har sett....wow

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt... lækkert papir og super skønne detaljer.
klemm

Cathrines-creative sa...

wow, utrolig lekkert.

merethe sa...

Ååå, den ble nydelig :)

Eva Helen sa...

Super nydelig flaskeskjuler!

Klem Fra Eva Helen

Kari sa...

Nyyyydelig flaskepynt Gro, herlig med borden rundt og lekkert pyntet som vanlig!

Ha en fin mandag!
Kari

Bente Årstad sa...

Utrolig flott denne vinskjuleren du hadde laget:)

klem bente:)

Anne Bente sa...

wawwww noget så utrolig smuk

fortsat god sommer
klemmmm

Allpapir.blogspot. sa...

Så fin flaskeskjuler du har laget. Nydelige farger og pynt :)
Anne Lise