søndag 22. juli 2012

Bryllupskort


Det har dessverre ikke blitt så mye kort laging på en stund, men sånn er det vel gjerne om sommeren.... Men i går var jeg en tur hos Mia, og da fikk vi tatt igjen litt av det tapte... :-)
Jeg laget dette bryllupskortet blant annet.


Motivet jeg har brukt her er fra Tiddly Inks, og det er fargelagt med ProMarkers i disse fargene:

Hud – Tan, Dusky Pink, Blush og Light Fawn
Hår – Sandstone, Ivory, Umber og Caramel
Klær og sko - Cool Grey 2,3,4 og 5

Jeg har også hatt glitterlim i sølv på kjolen.


Mønsterarket var jo bare helt perfekt til dette kortet. Jeg husker dessverre ikke hvor det kommer fra, og alle sakene ligger fortsatt i bilen, så jeg gidder rett og slett ikke sjekke akkurat nå.. ;-)



To av hjertene i mønsterarket klippet jeg rett og slett ut og erstattet med vinduer av Gelantin.


Teksten som kan skimtes gjennom vinduene er fra Stempelglede.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:

Scrapperiket # 54 - Bingo ( Stempel, sommerfugl og hjerte )
Kort O' Mania # 66 - Sommerfugler
og 

Ha en strålende søndag og forsatt god sommer!

Gro



11 kommentarer:

Kari sa...

Det er et av de fineste bryllupskortene jeg noen gang har sett! Vakkert! Digistemplet er jo bare nydelig og farvelegginga di er ubeskrivelig flott!
Ha en fin søndag. : )

Gitte sa...

Sikke et fint kort.

Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Lisa sa...

WOW... Fantastisk flott bryllupskort Gro
- You go girl!!

Anonym sa...

Kjempe flott kort:)

Askepott sa...

Nydelig kort! Flott fargelegging og det stemplet var jo alldeles bedårende - skulle gjerne hatt det, men klarte ikke å finne det på nettstedet deres.

Så kreativt å klippe ut hjerter og sette inn gelatin. Det ble knallfint!!

Ønsker deg en kreativ og fin søndag!

Askepott sa...

Åh, tusen takk for hjelpen, Gro. Nå blir det stempelkjøp her. :-))

aina sa...

Såå nydelig og kreativt bryllupskort du har laget :)).
Kjempesmart å bruke gelatin som vinduer. Veldig flott effekt det ble av det. Tror nok jeg kan stille meg i gruppa som mener det er det nydeligste bryllupskortet de har sett.
Ha en flott søndag :))

Heidi sa...

Dette bryllupskortet er bare helt nydelig.
Virkelig flott fargelagt.
Det jeg må kalle for meget elegant.

Heidi:)

unni's scrappeboble sa...

Wowww, dette var skikkelig lekkert :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Unknown sa...

So pretty and sweet, love the image and elegance on your card. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

Grethe Røren sa...

Nydelig bryllupskort og utrolig flott fargelagt. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem