søndag 1. juli 2012

DT Bidrag ProMarker Norge - Utfordring # 7


I dag har vi kommet til 1. Juli, nå er det sommer!!! Og kun noen få uker igjen til ferie!!!! :-)
Og det er også på tide med en ny utfordring hos ProMarker Norge.
Og denne gangen er det en skikkelig utfordring :

Lag en scene med minst 5 motiv, fargelagt i sommerlige farger.


Jeg har maskert sammen 3 motiv i bakgrunnen. Gjerdet og fuglekassa kommer fra Whimsy Stamps, og jenta fra Magnolia. Sommerfugl fra Magnolia og Blomstene på kantene fra Magnolia.

Her er fargene jeg brukte:

Hud - Ivory, Blush, Tan og Dusky Rose ( kinn )
Hår- Ivory, Sandstone, Vanilla, Pastel Yellow, Umber og Caramel
Genser - Meadow Green, Apple og Honeydew ( FlexMarker )
Bukse - Denim Blue og Pastel Blue
Fuglekasse og gjerde - Sandstone, Caramel, Ivory og Umber
Blader - Apple
Blomster - Pale Blossom ( Flex ),Putty og Dusky Rose, Vanilla og Pastel Yellow, Meadow Green, Apple og Honeydew
Sommerfugl - Samme fargene som jeg brukte på blomstene.


Ellers har jeg brukt mønsterark fra Maja Design og tekststemplet er fra Stempelglede.
Har laget en slags eske som selve motivet er inni, så det blir litt sånn 3D effekt på kortet.


Utsiden av kortet har jeg ikke gjort så mye med for disse arkene er jo såååå nydelige i seg selv, også er det jo inni det skjer... ;-)

Da vil jeg bare få ønske dere en riktig god sommer og husk å stikke innom ProMarker Norge bloggen og hiv dere med! :-)

Gro





2 kommentarer:

Kari sa...

For et nyyydelig kort!

Натали.Си sa...

I like it so much)))) Very tender)))