lørdag 28. juli 2012

Bryllupskort


Nok et bryllupskort fra denne kanten. I noe utradisjonelle farger... :-)


Motivet er fra Tiddly Inks, fargelagt med ProMarkers i disse fargene:

Hud - Tan, Dusky Pink, Blush og Light Fawn
Kjole - Cool Aqua, Soft Aqua og Duck Egg
Genser - Soft Aqua
Dress og Sko - Cool Grey 2, 3, 4 og 5
Hår - Sandstone, Ivory, Umber og Caramel


Sommerfuglene er stemplet på blått papir, klippet ut og limt på.


Jeg har brukt mønsterark fra Maya Design og punch fra Martha Stewart på kantene.



Jeg vet dessverre ikke hvor tekststemplene er fra, alle kommer fra samme sted, men jeg har bare lånt de og det stod ikke noe navn på.

Deltar i disse utfordringene:

Kort O' Mania #66 - Sommerfugl
og 

Gro

10 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig bryllupskort Gro! Jeg liker så godt motivet du har brukt - og det er jo så utrolig flott fargelagt!
Fortsatt god helg!
Klem fra Kjersti:)

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Stemplene er fra Storyteller :)

Ha en fin kveld!

Klem, Veronique

Dortesjs sa...

ihh det er vel nok nydeligt

Anne Bente sa...

hvor er det smukt ♥
1000 tak for du deltager på Card and scraps udfordring
knusss♥

Lisbet sa...

Kjempelekkert og så flott i lys blått. Tusen takk for ett flott tips til de flotte sommerfuglene du har pyntet med. Genialt å bare bruke farget papir/kartong og klippe ut:-)
Ha en flott søndag.

Pysselfröken sa...

Underbart kort! Vacker vinking samt fina papper. Motivet ha du färglagt jättefint.
tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning.

Gitte sa...

Super smukt kort.

Tusind tak for at du deltog i udfordringen hos Card and Scrap.

Guri sa...

Lekkert!!

Kari sa...

Herlig bryllupskort med yndlingsmotivet mitt. Kjempelekker fargelegging.
Ha en fin kveld!

Askepott sa...

Enda et nydelig kort med dette flotte brudeparet. Ja, jeg har skaffet meg det fine stemplet,jeg også, men nå er scrappelysten borte. Jeg er så sliten og lei dette møkkaværet at energien er på nullpunktet.