mandag 30. november 2009

Borte bra, men hjemme best!!!

Da har jeg og Mia kommet hjem fra Julemarkedstur tul Aurland. Og vi har hatt det helt fantastisk!!!!
Men det er alltid deilig å komme hjem igjen og...
Og mens vi var borte har både jeg og Mia vunnet hver vår utfordring :-) Snakk om hyggelig overraskelse!!!!
Mia vant et års abonnement på Ett Trykk, og jeg vant skisseutfordringen hos Motivet, og kan velge meg 3 stempler derfra!!!!
Supert!!!!!
Kommer tilbake i morgen med litt bilder og sånnt fra turen..... Kjenner jeg må få laget litt kort snart og, begynner å få litt abstinenser..... :-)

Ha en fin kveld!

Gro

1 kommentar:

Liv Johanne sa...

Næmen, gratulerer! Så moro for dere da :-)
Gleder meg til å se bilder fra turen. Ha en fin og kreativ uke!
(har forresten hatt et foto-oppdrag denne uka, portrett av en ung gutt og hans gitar. Fikk et ny forespørsel i dag,to voksne søstre,- spennende og kjempemoro- så der er kraetiviteten min om dagen ;-) )