tirsdag 1. desember 2009

Bilder fra turen til Aurland

På vei til Aurland kjørte vi over Hemsedal, men da var det desverre så mørkt at det var ingen vits i å ta bilder.....
Men jeg har tatt noen inni verdens lengste tunnell....( for biler..)
Det er Lærdalstunnellen og den er 24,5 km lang. Og det er langt!
Men inni tunnellen er det 3 store fjellhaller med veldig spesiellt lys.... :-)






Ganske fantastisk, fikk følelsen av at fjellet var gjennomsiktig og du så lys utenfra....

Og nå kommer noen bilder av det jeg så da jeg dro fra gardinene neste morgen.... :-)










Fantastisk natur!




Bildet er fra standen vår på Aurland sammfunnshus..... :-)










Også var det tid for hjemreisen....
Og da kjørte vi en annen vei, Aurland - Hol...
Og det var bratt, veldig bratt.... Og jeg har ekstremt høydeskrekk så jeg var kjempeglad at ikke vi skulle ned den veien, men opp.... :-)
Men skummelt var det lell....










Når vi kom opp på fjellet, var det bare helt fantastisk....
For et lys!!!!













Og det var det for denne gang.
En fantastisk fin tur..... :-)

4 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Så mange vanvittige bra bilder! Men hvordan skal jeg få komentert her da, når det er så mange bra!???
Du har virkelig fått fanget lyset på de første, og de naturbildene dine er utrolig bra! Særlig det ene fjordbilde har du fått plassert enden av fjorden der alle linjene møtes midt i "det gyldne snitt",- og så var det så fin trolsk stemning på flere av dem.
Ha en fin fotouke, fortsatt ;-)

Vingesus og Julebrus sa...

Dette var kjente trakter, ja. Lærdalstunnellen har noen flotte blå haller. Kjempefine bilder, og flott stand.

Vingesus og Julebrus sa...

Hei igjen! Glemte å spørre om hvordan salget gikk, og om hvorfor dere reiste helt til Aurland for å swlta på julemarked?

Anne Bente sa...

wawwwwww fantastisk flotte billeder, de øverste er jo helt fantastiske
god dag til dig