lørdag 12. desember 2009

Endelig litt jul

Det er så mye jeg gjerne vil gjøre, og rekke, men tiden går bestandig så fort......
Men nå har jeg endelig fått hengt opp litt julegardiner, kjøpt noen juleblomster og pyntet litt....
Også fikk jeg en kjempefin nisse av mamma her om dagen, som står i gangen  og ønsker velkommen... :-)









Denne helgen har jeg helt fri, og skal bare nyte det.... På søndag kommer Mia og Merethe og da skal vi lage Sara Berhnard....... Nam.....

Ha en kjempefin kveld allesammen!

Gro

5 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så koselig !! Jeg skal også prøve å få pyntet litt i dag :)
Det hadde vært kjekt om døgnet hadde vært dobbelt så langt nå :o)

Ha en toppers helg :)

Klem :)

Sivic sa...

Koselig nisse du har fått deg!
Er enig i at tiden går alt for fort, mye vi ikke får tid til.
Men det er en koselig tid, litt levende lys, og julestemningen kommer snikende : )
Kos deg med juleforberedelsene!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Skikkelig koslig med julepynt, og for en herlig nisse;D!! Jeg har heller ingenting jeg må gjøre denne helga, så herlig!
Ha en fortsatt super lørdag!
KLemmer Ida:o)!

Liv Johanne sa...

Er så enig, tiden strekker ikke til.. Det kjennes ut som jeg løper rundt meg selv i ring og ikke får gjort noen ting, men jeg har fri til mandag, så da blir det forhåpentligvis krumkaker og røde julegardiner...
Det var en utrolig koselig nisse du hadde fått! For et herlig uttrykk.
Kos deg med sara bernard-bakinga.. (de er jo sååå gode)