mandag 7. desember 2009

Stampartic - Happy Birthday # 7

I dag skulle du velge ut et av dine egne kort som er laget i løpet av året, som du liker spesiellt godt, eller betyr noe spesiellt for deg. Og det er jo ikke så veldig lett.... Men valget mitt falt på dette:









Dette kortet laget jeg i sommer, og jeg husker jeg var så utrolig fornøyd med meg selv da jeg var ferdig.... :-)
Jeg blir glad av å se på akkurat det kortet.
Også er det det første kortet jeg har laget som har vært på trykk i et blad.... :-)
Derfor valgte jeg akkurat dette.... :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå så nydelig dette var! Morro med litt annen størrelse enn det vanlige 15 x 15!
Nydelige herlige farger og lekkert med de runde vinduene!

Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn

Mia sa...

Nydelig dette kortet. Man blir glad av å se på det :)

mettepip sa...

Dette kortet har du all grunn til å være fornøyd med! Det er så flott i fargene. Nydelige malte motiver, og flott løsning med vinduene!

SannaS sa...

This is gorgeous!!! Love your coloring! Brilliant card! =)
Hugs, SannaS

Marianne sa...

Et nydelig kort, som du har lagt ned masse arbeid i. Og ja, det er noe spesielt å se sitt eget kort på trykk første gang:)
Tusen takk for at du er med på feiringen, og lykke til!
Klem Marianne:)