søndag 20. desember 2009

Jul i hjemmet

I går var jeg på " harrytur " til Sverige og kjøpte masse julegodt, mat, gaver og alt som trengs til julen. Kjøpte også meter på meter med girlandere og lys for det har jeg alltid hatt lyst på..... :-)
Har hengt alt opp i dag, og det var et svare strev, men det ble bra til slutt. ( Snakk om å skaffe seg ekstra arbeid... ;-) )
Jeg dro å kjøpte meg et juletre, et skikkelig nydelig et, og gledet meg til å pynte det. Men så virket selvfølgelig ikke de dumme lysene.... Så nå har jeg et fantastisk fint tre i stue, uten pynt.... Får ta det i morgen, for nå er jeg lei..... :-)















Jeg kjøpte også et søtt nytt fleece pledd til pus, men hun ser en smule skeptisk ut.... ;-)




Ha en fantastisk fin kveld allesammen, nå må jeg lage ferdig noen julegaver.... :-)

Gro

5 kommentarer:

Vingesus og Julebrus sa...

Så flott girlander! Skikkelig fin julestemning.
Vi kjøpte også juletre i dag - og pynter nok det i morgen!

HA en fortsatt fin søndag! Klem!

Mette sa...

Så koselig julestemning det var hos deg:-)

Såååå søt pus du har!!!

Ha en fin dag:-)

Gry-Heidi sa...

Såååå koselig !!

Klem :)

Liv Johanne sa...

Så fin julestemning du har skapt! Nå er det jo bare å sette seg ned og kose seg med resten...
Ha en flott julefeiring!!

Marianne-db sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul!! Stemninga er allerede på plass ser jeg :-)

Klem Marianne