mandag 7. desember 2009

Kort O Mania # 6

En fargeutfordring hos Kort O Mania..... Og fargene skal være blått og sølv.... :-)
Nå føles det ut som evigheter siden jeg har laget noe, så det var veldig deilig å sette seg ned å være kreativ i dag.... :-)
Og her er resultatet:












Jeg har stemplet en bord rundt kortet og embosset med sølv, Det samme med tag'n.
God Jul stemplet er fra Kreativ Hobby og de små med desember er fra Ladybug and friends.
Båndet er fra Europris og det fine hjertet kjøpte jeg på Gol.... :-)

9 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh...... noget så smukt kort, hvor ser det bare godt ud det hele.

100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring

Liv Johanne sa...

Dette var nydelig! Helheten er bare så flott med sløyfa, hjerter, embossing og alt!
Er dårlig med kort her for tiden, blir bare fotografering. Skal ta venninnefotografering før juleballet til dattera på onsdag, det skal bli moro! Har sydd sammen tre lengder med sort stoff til bakgrunn...
-men må prøve å lage et kort i løpet av uka, det er en bursdag her i huset på fredag....
Ha en fortsatt fin adventsuke!

bestevenn sa...

Det var et flott kort du har laget. Nydelig med stemplingen rundt kantene. Og flott med båndet og hjertet fra Gol! Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania

Nora sa...

Very beautiful - as always - and great to have you back. Thanks for sharing the photos from your trip. I see you picked up some "materials" along the way ;)
Hugs,
Nora

Vingesus og Julebrus sa...

Heisann! Lenge siden sist nå! Hjernen min har vært i dvale med tette bihuler og blokkert nese - mangel på oksygen antar jeg?! : )

Flott kort med fine vinterfarger. Liker veldig godt kortet i innlegget under også. Skjønner at du valgte det.

Jeg kommer ikke fra Aurlandstraktene, men har studert i Sogndal i 4 år, og har ei søster i Luster - så Lærdalstunnellen har jeg kjørt gjennom ofte, og vi har passert Aurland en del også. Flott område.

HA en fin dag! Klem!

Tone sa...

Ååååå, du lager så utrolig flotte kort Gro - jeg blir helt matt av å se på det du tryller frem! Det hjertet var bare kjempe lekkert - akkurat min smak;)

Har du sett at Gode Minner skal ha minitreff 13-14 februar? Jeg har meldt meg på sammen med flere scrappevenninner - vet ikke om det er flere plasser igjen - men ville bare tipse deg....

Ha en fortsatt strålende førjulstid:)

Eva Helen sa...

ååå dette var ett kjempe vakkert kort.Stilig med den tagsen på kortet.
Takk for kommentaren på bloggen min.

Klem Fra Eva Helen

Linda S. L sa...

nydelig og vakkert kort! likte detaljene du har brukt og spesielt stemplingen rundt kantene og hjerte charmen! :)

tusen takk for at du deltar på kort o manias utfordring :)

klemmmm

lam sa...

Wow det er fantastisk flot og meget elegant