tirsdag 8. desember 2009

Trykkpressa Desember 2009

Rakk en utfordring til i dag..... :-)
Da ble det en bretteteknikk utfordring fra Ett Trykk.



Kortet skulle lages etter denne malen.













Jeg har brukt mønsterark fra Ladybug, og stempler fra Stempelglede. Tekststemplet er jeg litt usikker på hvor kommer fra.... :-)
Har stemplet hjertet en gang på transparent, og stemplet det en gang til på brunt ark. Pa det siste hjertet hadde jeg på perfect pearls, og klippet ut selve hjertet og limte oppå det andre...
Har laget to lommer inni kortet med plass til en tag i hver.

11 kommentarer:

Mette sa...

Dette var utrolig nydelig!!! Synes dette stemplet fra Stempelglede er rålekkert!!

Klem Mette

Gro sa...

Det var et nydelig kort. Og flott detalj med de små lommene.

Gry-Heidi sa...

Åh, så lekkert !! Stilig med lommene.

Klem :)

Aud Kirsten sa...

Dette var utrolig nydelig! Så flott med de små lommene.

Anonym sa...

Utrolig nydelig, så lekkret!!!! De hjertene er så herlige, tror jeg må ønske meg dem til jul..;D!
Klemmer Ida:o)!

Mia sa...

Nudelig ;)

Gro sa...

Første gang jeg er i din blogg, men ikke siste vet jeg.
Her var det veldig mye lekkert.
Å dette siste kort, tror jeg at jeg skal prøve meg på.

Gro.

Turid sa...

Så lekkert!!! Hadde tenkt å prøve meg på denne bretteteknikken jeg også.... -en dag! Takk for inspirasjon!
Turid

Vingesus og Julebrus sa...

Hei!!
Dette var kjempefint. Du er en racer i å produsere kort. Fikk du solgt mange av de flotte kortene dine på julemarkedet?

Ha en god natt!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så vakkert kor du har laget! Likte veldig godt fargene du har brukt og stemplene fra stempelglede gjør kortet enda vakrere!

Klem fra Gøril

Oss i Ett trykk sa...

Kjempelekkert bidrag til Trykkpressa. Takk for at du deltar :)