lørdag 26. desember 2009

Sukkersøtt # 66 - Fred

Jeg har hatt litt tid til overs i dag, og i Sukkersøtt's siste adventsutfordring er det lov å publisere på nytt noe man har laget tidligere.... :-)
Jeg laget en gaveeske i august i år, og den har jeg gitt til en av mine " kortvenner " fyllt med noe godt.... :-)
Så da drar jeg den frem fra glemselen igjen..... :-)
Utfordringen lyder lik:

Vi ønsker å se et kort/prosjekt du vil gi/har gitt til en god kortlagervenn. Og for å ikke skape ekstra stress så tett oppunder jul - er det denne uken lov til å publisere på nytt noe man har laget tidligere...) Vi SA vi var snille, ikke sant?;)











Nå gjenstår bare en av utfordringene til Sukkersøtt, og jeg klør i fingrene etter å få laget noe, så det spørs om ikke jeg får ta natta til hjelp.... :-)

2 kommentarer:

Vingesus og Julebrus sa...

Så flott eske!! Den ble vel godt mottatt?

Takk for linking til giveawayen!! Gleder meg til trekning snart!!

Tonje - fantorangen sa...

Så nydelig eske! :)

Godt nyttår!!