mandag 31. mai 2010

Solnedgang


Forrige helg var jeg på tur med Color Magic for å feire to gode venner som fylte 40 år.
Og for en tur det var, fra ende til annen. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye så lenge noen gang.... :-)
En herlig gjeng. Og det var så nydelige solnedganger på denne turen.... Begge veier faktisk. Desverre hadde jeg bare med det lille kamera, men fikk tatt noen brukbare bilder alikevel.... :-)



Desverre har det ikke blitt mye tid til kort i det siste pga 40 årslag, bryllup, og generellt mye hagearbeid og jobb.... ;-)
Men nå ser det snart helt strøkent ut på alle mine tre uteplasser, tror det roer seg litt på jobben og jeg vet ikke om noen som fyller 40 eller skal gifte seg neste måned! ;-)
Så nå er det snart håp!!!!! :-) :-)

Ha en fortsatt strålende kveld!

Gro


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nyydelig:)

Vingesus og Julebrus sa...

Flott bilde, Gro!! Får vi se bilder av uteplassene dine og resultatet av hagearbeidet også?

Gleder meg til flotte kort fremover. Nå er det leeeenge siden jeg har fått laget noe, kjenner jeg klør litt i fingrene nå!!!

Klem!!

Liv Johanne sa...

Flott solnedgang, det gikk jo bra med det lille kameraet også :)