søndag 7. februar 2010

For et vær!!!!!

I dag våknet jeg til strålende sol, litt for tidlig vel og merke siden jeg var på fest i går. Men jeg kjørte og formen var upåklagelig..... :-) Så nå har jeg rukket å være ut i et par timer allerede, måkt snø av verandaen og tatt flere hundre bilder av istapper..... ;-)


I begynnelsen av uka var det også rene julekvelden på jobben, da veldig mange av kortmagasinene kom på en gang. Jeg måtte prøve å begrense meg litt og kjøpte tre.... De har jeg ennå ikke rukket å lese, så nå blir det godstolen og favorittblader......!
Og kanskje jeg blir inspirerert til å lage et kort eller to... :-)



Ha en strålende søndag allesammen!

Gro

2 kommentarer:

Tone sa...

Kos deg og nyt resten av søndagen:)

Jeg venter i åndeløs spenning på mitt Ett Trykk også - har etterlyst det nå...og Magnoliabladet er også SÅ inspirerende - kjøpte det forrige helg i Sverige:) Tror jeg må abonnere på det også jeg;) Kanskje jeg også får laget ett kort ikveld også.....kanskje....

Liv Johanne sa...

Høres ut som en perfekt søndag, spør du meg... ;)
Har rukket en tur ut selv i dag, og også fått med meg en fotoutstilling hos den lokale kunstforeningen. Nå skal jeg laste opp bildene på pc`en og se hva jeg fikk ut av turen i dag!
Ha en fortsatt fin søndag i go`stolen :)