torsdag 11. februar 2010

Tusen takk!

Jeg må bare få takke for så mange koselige kommentarer jeg har fått i det siste. Jeg har også fått en del awarder som jeg setter veldig stor pris på..... Desverre har det vært litt for travelt i det siste, så jeg har ikke rukket å kikke så veldig mye rundt på blogger og sånnt, heller ikke fått tatt meg av awardene jeg har fått....
Men jeg skal seriøst prøve å skjerpe meg her...... ;-) Det er bare det at ting tar tid! ;-)
Jeg setter iallefall veldig stor pris på alt skal dere vite...... :-)

Ha en kjempefin kveld!

Gro

3 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig bilde :-)

Lenas kort sa...

Herlig bilde :-)

Marianne-db sa...

Nydelig bilde!! Skjønner godt det med tid.. Det er noe vi ofte har for lite av..
Jeg har en award til deg på bloggen min!

Ha en super helg!

Klem far Marianne