mandag 15. februar 2010

Hobbyrommet

Noen spurte meg i en kommentar her for litt siden, om hobbyrommet mitt alltid er så ryddig og fint som det ser ut på bildene her på bloggen. Det kan jeg love dere at det ikke gjør.... ;-)
Når jeg er i det kreative hjørnet er det så avgjort ikke rydding som blir prioritert.... ;-)
Og jeg roter skikkelig når jeg holder på. Alt må ut..... på en gang.... :-)
Og slik så rommet ut før i dag:






Det geniale med å ha et eget hobbyrom er jo at man kan bare lukke igjen døra, så er rotet borte.... ;-)
Men siden jeg har vært hjemme hele dagen i dag, har jeg faktisk gått grundig tilverks på hele kåken, hobbyrommet inkludert.... :-)
Så nå ser det sånn ut:







Så nå er jeg klar for nye kreative krumspring..... ;-)
Nesten litt synd å rote det til igjen.... :-)

Ha en fin kveld!

Gro

13 kommentarer:

Mia sa...

Ja det er du og Ole. PETOMETER!!!!

Anonym sa...

Hei Gro!
Så utrolig flott du har det på hobbyrommet ditt!! Må si at jeg er helt imponert over hvor god og flott orden du har på hobbysakene dine! Jeg ble veldig inspirert faktisk, til vi skal pusse opp mitt! ;)

Og må si du lager mye lekkert! Bidraget ditt til Ett trykk var jo bare en drøm! Det kortet gikk rett inn i hjertet mitt! :) Og ellers også, du lager jo så mye vakkert og inspirerene! Derfor har jeg lagt meg til som følger! :-)

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanna

Liv Johanne sa...

Det var litt av en forandring, ja... Så heldig du er som har så god plass å rote på...
Det bildet ditt under her, var ordentlig fint, og teksten passet så godt!
Ha en fortsatt fin uke!

Janne-Lise sa...

Så fint rom du har! Og så flott det var når det var ryddig :) Mitt er mer som de øverste bildene og jeg blir aldri ajour med ryddingen. Jeg får ta dine bilder som inspirasjon og forsøke å få det til :)

Ellers så må jeg si at du lager mye flott og jeg håper det er greit at jeg legger en link til bloggen din i sidebaren min slik at jeg kan følge deg :)

hilsen Janne-Lise

Eva Helen sa...

WOW For ett flott Hobbyrom!!Må være en drøm å ha så god plass og orden.Det er noe jeg drømmer om etter vært.
Jeg ser på bildet at du har ett kort-stativ... tar den 15x15 kort?

KLem Fra Eva Helen

Meretekj sa...

For en drøm av et hobbyrom.
Kjempeflott!
Og så mye fint du tryller fram der:))
Klem

Hege sa...

Fy søren for en kreativ hule!! Så mange smarte løsninger tror jeg ikke jeg har sett på lenge! Selv har jeg ikke noe hobbyrom- her er det kjøkkenbordet som gjelder.. Ønsker meg et, men da må datteren min flytte ut først. Da må nok hobbyrommet vente!

Ønsker deg en kreativ uke!!

Klem Hege

Lenas kort sa...

Så flott scrappe rom du har :-) Det er morro å få se hvordan folk innreder sine små scrappe
huler :-) Her er det jo bare lekkert :-) Ha en fin kveld
:-)....eller natt :-) he,he....seint igjen :-)

Yvonne sa...

Herlige bilder! Godt å se at det ikke bare er jeg som sprenger rommet når jeg driver på!
Men her er jo fordelen med system da, når alt har sin faste plass tar det jammen ikke lang tid å rydde opp heller. Sånn at det er klart til neste sprenging...
Klem, Yvonne :)

Hege sa...

Hei Gro!

Jeg har en liten ting til deg i bloggen min! Det er en liten hilsen fordi du alltid legger igjen så hyggelige kommentarer!!!

Ha en fin uke!!

Klem Hege

Hilde sa...

Hei Gro
Har neimen ikke besøkt deg før - så fint hobbyrom og så fine ting du lager.
Skikkelig inspirasjon å være på en bloggrunde hos deg
Ønsker deg en finfin og kreativ høst!
Klem

Elisabeth`s papirkos sa...

Hei ;-).
Lurer på hvor du har fått tak i det stativet som du har kort i?

Elisabeth`s papirkos sa...

Hei ;-).
Lurer på hvor du har fått tak i det stativet som du har kort i?