tirsdag 16. februar 2010

Stampartic - Second Challenge February


Denne gangen hos Stampartic skulle man lage noe med plass til penger eller noe i.
Jeg har laget en gaveboks av 4 fyrstikkesker.
Jeg limte en papp plate på topp og bunn, og et kort helt øverst.



Jeg har brukt transparent inni hjertet så du kan se sommerfuglen som er stemplet inni kortet.


Har lagt penger i alle fyrstikkeskene og stemplet en sommerfugl i bunnen av de.



Stemplene jeg har brukt er fra Ladubug & Friends og Stempelglede.
Har brukt perfect pearls på noe og embosset noe.

17 kommentarer:

Fiona sa...

nei så STILIG!!!!

Vingesus og Julebrus sa...

Perfekt gave til en tenåring som har alt - eller en konfirmant som ønsker eg penger!!
Og hobbyrommet ditt er knallflott, med så mange lure esker og bokser og hyller. Det blir min modell når vi en gang får ent rom til overs!! Sukk!!

Klem!

Anonym sa...

Så utrolig lekker denne esken var! Den var rett og slett vakker! Så nydelige detaljer, flotte fargetoner og lekkert dekorert!
Nydelig!! Så flink du er!

Håper du har det bra!

Liv Johanne sa...

Kjempefin eske, i verdens beste farger! ;)
-liker også veldig godt det du har begynt med i de siste innleggene, med et lite smalt bilde aller øverst i innlegget,kjempestilig!

Mette sa...

Denne var utrolig lekker!!
Klem Mette

Eva Helen sa...

Kjempe vakker og så flott med det hjerte.

Tusen takk for svar ang.Kort stativet.


Klem Fra Eva Helen

Britt-Inger sa...

Såååå stiligt alster!!!!
Ha det gott.
Kram, Britt-Inger

Anonym sa...

Aldeles nydelig!
Klem T

Carola sa...

Jätte vackert och stiligt :)

Evy sa...

Nydelig! :-)

Hege sa...

Det ligger noe til deg i bloggen min:)

Yvonne sa...

Fy søren, denne var sykt stilig! Sjelden jeg ser sånne farger brukt på kort, men her var det bare helt perfect! Masse, masse lykke til i utfordringen!
Klem

Nora sa...

I LOVE THIS BOX, GRO!!!
This is definitely a winner - AGAIN! If it was up to me, really, this would be IT ;)
And I see your scrap room has seen a lot of action lately...
Big hugs,
Nora

Cathrine sa...

Denne var jo bare rett å slett nydelig, fryd for øyet faktisk!!

Cathrine sa...

Etter en rund rundt i bloggen din var det jo bare helt klart at jeg måtte bli følger av denne bloggen! ;)

Mim... sa...

ÅÅÅåååå vad tjusigt, vilken fin ask.

Unknown sa...

Åååååå så lekkert!!
Nyydelig gjennomført med masse masse lekre detaljer og varme farger!

Takk for at deltar.

Klem,
Jorunn