torsdag 19. mai 2011

Bokmerke


Maiutfordringen hos Trykkpressa er å lage bokmerker.
Og det kan jo komme godt med før sommeren, for de blir jo på en eller annen merkelig måte bare borte når man trenger dem... :-)


Jeg kjøpte noen plastlommer til bokmerker på Scraporama messen i våres, og de kommer jo godt med nå.



Swirlen i hjørnene er fra Stempelglede, teksten på bakgrunnen fra I Break For Stemps.
Teksten i midten er skrevet på datan.



Og teksten på baksiden er også printet ut fra data'n.
Ellers har jeg brukt dies fra Spellbinder, sommerfugler fra Inkido mønsterark og metallpynt fra Kuttut.



Selve motivet er fra Stempelgården, fargelagt med promarkers.




Ha en strålende dag allesammen!

Gro


9 kommentarer:

Jorunn sa...

Lekkert bokmerke! For et herlig motiv du har valgt, både søtt og morsomt :) Ellers har du lagd mange flotte detaljer, likte metalpynten :)

Eva Helen sa...

WOOOW sååå Lekker.Det må være den nydeligste bokemerke jeg har sett.Artig Motiv og vakker pynt!


Klem Fra Eva Helen

Sylvia sa...

Ååå dette var lekkert:-))
Orginalt motiv!!

Meretekj sa...

Utrolig flott bokmerke!
Kjempeflott motiv, mange flotte detaljer.
Stor klem:)

Wenche sa...

Lekkert, Gro!!!Som alt annet du lager er ikke denne noe unntak ♥ Lekkert oppsett, nydelig papir og det motivet var virkelig råkult!! Lurer på om jeg må ha det jeg også ;)
Lykke til i månedens utfordring hos Trykkpressa!!!
Klemmer, Wenche :0)

Unknown sa...

Utrolig nydelig bokmerke! I grunnen så liker jeg alt du lager :)

Aud R. sa...

Nå har datteren min vært på PC'en min igjen, så den forrige kommentaren er egentlig fra meg... :)

Ragnhild sa...

Dette var jo bare helt fantastisk fint :) Masse flotte detaljer her. Fineste bokmerke jeg har sett altså! :D
Klem fra Ragnhild! :)

Unknown sa...

Hei! Det er ikke sikkert du kommer til å noen gang se denne kommentaren, men jeg lurer så fælt på om du husker merket på de plastlommene? Eller hvem/hvilken butikk du kjøpte de av? Jeg har et par sånne selv, men aner ikke hvor jeg får tak i flere. Skulle så gjerne hatt flere! På forhånd takk 😊