lørdag 28. mai 2011

Nytt kort og store bloggproblemer.... :-)


God lørdags morgen!
Her kommer et nytt kort fra meg, og et lite utbrudd!
Jeg har store problemer med bloggen min, får sjelden kommentert på andres innlegg fordi jeg må logge meg på hele tiden og når jeg har gjort det kommer jeg bare tilbake til den siden hvor jeg skal logge på igjen! Frustrert???? JA!
Følgerene min vises heller ikke pluss litt andre små detaljer.....
Noen som opplever det samme!

Men nå, over til kortet. ( Hvis jeg i det hele tatt får postet dette innlegget da )



Sukkersøtt sin utfordring denne uken er å lage noe i din stil.
Jeg føler vel egentlig at jeg ikke har noen spesiell stil, men er veldig glad i Magnoliane mine, rosa og brunt, og bruker denne typen bretting en hel del.... :-)
Også heller jeg nok mest mot vintage.



" En liten hilsen" er stempel fra Stempelglede..
Teksten under har jeg skrevet ut på data'n.
Hjerteborden er fra Kort og Godt.



Bakgrunnsbildet er fra Magnolia ( rainbow collection ) Og i det landskapet har jeg maskert inn en mini Tilda.
Alt er fargelagt med promarkers.



Denne er også fra de nye Magnoliane, fargelagt med promarkers.



Og med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:

Sukkersøtt # 126 - Vis oss din stil

Da får jeg bare håpe på at disse bloggproblemene løser seg etterhvert, jeg blir nemlig rimelig frustrert av sånt! ;-)
Tar meg en fest i kveld og satser på at det blir likar i morra.... He,he....

Skål! Og god helg!

Gro

24 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

Veldig veldig veldig lekkert - sååå spekket med detaljer :) må si alt her var rimelig magisk - fikk lyst å handle selv gitt :)
du er så rå på detaljer
PS: bloggproblemer her og :(
klemm

Fru Sju sa...

det var et skikkelig fargerikt og fint kort :)

Marianne sa...

Knallfint kort - nå ble jeg jammen inspirert til å ta frem gamle maler!
Fortsatt god helg!
♥ Marianne

Inger Harding sa...

Wowwww dette var utrolig nydelig!!!
Så vakkert pyntet - ser helt eventyrlig ut!! :)))
Har også hatt bloggproblemer av og på de siste tre ukene, skikkelig kjedelig :(
PS: Har blitt følger av bloggen din! :-)
Ha en fortsatt fin lørdag.

Inger

Trine Pedersen sa...

Rålekkert kort!!! Nydelige motiver og tekster, og den hjerteborden med perler på var bare så lekkert. Blir like betatt av kortene dine hver gang. :)

Ha ei fortsatt fin helg!

Klem, Trine :)

PS. Har strevd veldig med å få skrevet kommentarer den siste uken, og følgerne har tidvis vært borte.

Anonym sa...

Så utrolig nydelig kort, vakre farger og skjønne detaljer:)
Opplever også problemer med den påloggingen.
Ha en fin lørdag:)
Klem Lill

Jeanett sa...

Utrolig flott kort. Nydelig fargelagt og lekre detaljer. Ønsker deg en fin og kreativ helg:)
Klem:)

WencheP sa...

Så fantastisk nydelig. Rålekre detaljler! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Bente Årstad sa...

WOW såååå lekkert dette kortet var, utrolig mange flotte detaljer. Blir helt bergtatt jeg:)
Jeg har og hatt problemer av samme slaget denne uken, men for min del ser det til å ære iorden igjen:)

Klem Bente:)

aina sa...

Nydelig kort:)).
Jeg plages også med de samme kjedelige problemene på bloggen. Det virker som om mange sliter med dette disse dagene :/
fortsatt god helg :))

tone sa...

Dette var ett nydelig kort, med masse detaljer og flott fargelegging.

Klem Tone

Anne Bente sa...

åh... denne var bare super nydelig

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmmm

Sylvia sa...

Et nydelig kort med mange flotte detaljer:-))
Bloggproblemer -JA- har vært bare rot de siste ukene. Veldig irriterende og også egentlig litt skremmende!!

Aina sa...

Ååååååå, så vakkert! Helt eventyrlig :)

Pöydän kulmalla näpertelijä sa...

Wow! This is awesome! So beautiful.

Marianne-db sa...

Dette er bare så utrulig vakkert! Jeg elsker din stil :-) !! Du er så flink til å fargelegge og så har du så mange nydelige detaljer på korta dine.
Tusen takk for at du deltar hos Sukkesøtt denne uka!
Klem, Marianne
PS, glemte du DT bak navnet ditt i linken???

Anne H. sa...

Så utrolig flott kort du har laget! ♥♥
Nydelig malte motiver, fine farger og så mange herlige detaljer!
Anne

debby4000 sa...

WOW this is so gorgeous.
luv
debby

Iulia sa...

Amazing card! Just too beautiful for words! Bravo!
Hugs, Iulia

Margareth sa...

Wowww.... Nokk en gang har du tryllet frem et fantastisk flott kort, og du er en ener når det gjelder detaljer.
Klem :)

Sarah-Jane sa...

Beautiful card, I love it! xx

Astrid sa...

Wooow...så lekkert Gro!!
Nydelig maskering og så flott du fargelegger med Promarkerne:-))
Flott bretting også.

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt. Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Wenche sa...

Så lekkert, så lekkert!!! Du imponerer hele tiden, Gro!!! Alt du tryller frem er like vakkert...sukk..
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klem, Wenche ;0)

Jane sa...

WOW! this is stunning! so beautiful and I love the mini Tilda in the scenery - great idea! thanks for joining us at Just Magnolia! hugs, Jane x