lørdag 14. mai 2011

Det blomstrer.....


Det har vært lite tid til kortlaging i det siste. Det har jo vært så utrolig nydelig vær!
Og jeg har brukt mye av tiden min ute.
Har blant annet fått plantet overalt.
Bildet over er fra hagen på baksiden av leiligheten.
Der bygget jeg en terasse i fjor, og hvis sommeren kunne blitt hakket bedre enn i fjor så tror jeg dette blir et nydelig sted å være.... :-)


Dette er også fra baksiden.



Jeg har også en veranda oppe hvor jeg har plantet i kasser og krukker....
Der blir det veldig varmt om sommeren så det må vannes heftig..... :-.)


Inngangspartiet



Og tror dere ikke kattefaen gomler i seg plantene mine?!?!
Skamme seg skulle hun..... :-)

Akkurat nå ble det selvfølgelig slutt på varmen, det blåser som bare det og ser ut til å bli regn hvert øyeblikk, så da får man kose seg inne istedet.... :-)

Ha en strålende lørdag allesammen!

Gro


1 kommentar:

Jorunn sa...

For et blomsterflor det er hos deg! Og så hyggelige uteplasser du har, her blir det fint å sitte på varme vår og sommerdager :) Men du må nok stramme opp katten din litt ja ;)
Ha en fin helg!