søndag 22. mai 2011

Bursdagskort


I dag er det skikkelig koselig innevær i Holmestrand og da har jeg benyttet anledningen til å lage et kort.
( Blir sikkert fler i løpet av dagen... ;-) )


Bretteteknikken jeg har brukt på dette fant jeg mal på HER.



Sommerfuglborden er stempel fra Kort og Godt.
Tekststempel er også derfra.






Disse tre jentene er fra Magnolia og fargelagt med promarkers.



Og med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:

Anonyme Scrappere - Tre ( Jeg har brukt 3 motiv, 3 roser, 3 bånd, 3 sommerfugler, 3 mønsterark og 3 perler 3 ganger.... ;-) )

Kort og Godt - Sommerfugler + minst et produkt fra Kort og Godt

Scrapperiket - Bursdag

Nå får jeg gå og være litt kreativ igjen.
Ha en strålende dag!

Gro

16 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Helt vanvittig stilig!!! Så vakket satt sammen med de tre nydelige Magnoliajentene. Alt var bare helt perfekt!!

Ha en fin søndag!

Klem, Trine :)

Jeanett sa...

Virkelig imponerende å se på alt det flotte du tryller fram med papir. Blir helt målløs jeg:)
Ønsker deg en flott uke
Klem, Jeanett

Helle sa...

Du så herlig!!
Nyt søndagen med hobbykos!

-Helle-

Veronique sa...

Kortet var rett og slett kjempe lekkert :)

Ha en fin søndagskveld!

Klem, Veronique

Jorunn sa...

Å herlighet for et vakkert kort! Nydelige magnoliajenter. Stempelborden og sommerfuglen ble skikkelig fin på dette kortet :)Virdelig et nyyyydelig kort!!

Nina Macaulay sa...

Herre gud for et utrolig flott kort du har laget!! Så fab. farvelegging av de søte jentene! Gleder meg til å se hva mere du lager idag :))

Marita sa...

Så nydelig et kort og så flott fargelagt:) Klæm

Hege sa...

Jeg er aldeles målløs over dette kortet, Gro!!! Dette var utrolig flott!!!! Og få til SÅ mye "3 av.."- det imponerer meg nesten aller mest!!

Flinking!!!!

Klem Hege

Monica sa...

Å så nydelig kort. Skjønne farger og flotte motiver.

Marianne sa...

Wow, wow og atter WOW!!!
Dette var helt fantastisk!!!!
Klemmer fra Marianne:)

Camilla sa...

Oi, så utrolig flott!!
Alt er så vakkert, fargene, pyntinga, farvelegginga...!!
Flott med så masse det er 3 av også!
Takk for at du deltar hos AS!
:D

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott kort...
Nydelig bretting og kjempeflotte papirer, nydelig fargelagte magnoliajenter.
HA ei flott uke.
Klem fra Kaia

marit sa...

Wow, lekkert kort, så for seg gjort!
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Maritha sa...

Sååååå mycket fint du har i din blogg....oj oj....underbara alster!! =)

Kram Maritha

bestevenn sa...

For et aldeles vakkert kort du har laget!!! Så fint satt sammen og bare så lekkert alt sammen.

Heidi sa...

Nydelig kort :)