lørdag 17. desember 2011

Almanakk og Notisbok


I dag har jeg laget to matchende bøker. En notisbok og en almanakk.... :-)


Begge bølene er kjøpt på Nille. Arkene jeg har brukt er fra Pion Design.
All skrift er printet ut fra data'n og bildet jeg har brukt er av personen som skal få gaven.. Noen år siden det bildet ble tatt....hihi...


I og med det er bøker vi snakker om her, som forhåpentligvis blir brukt en del, har jeg ikke hatt på så mye pynt. Det blir jo bare plunder.... :-)


På denne har jeg brukt en punch fra Martha Stewart rundt bildet.


Også noe bilder av notisboken:



Her har jeg brukt Spellbinder dies rundt bildet.


Med disse deltar jeg i Vintage Udfordring # 33 - Lag en vintageinspirert vertinnegave.

Ha en strålende lørdagskveld allesammen!

Gro


10 kommentarer:

Veronique sa...

Det ble kjempe lekkert :)


Du er såååååååååååå flink :)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem

Aina sa...

Ååååå, noe så lekkert! Noe av det nydeligste jeg har sett på lenge! :)

Lille`s hule sa...

Verkelig nydelig :)
Ha en fortsatt fin og kreativ helg :)
Lille

Bente sa...

Utrolig vakkert!!
Ha en fin lørdagskveld!
Klem, Bente

Tuppenshobbyblogg sa...

Fy søren så flotte bøker!!
Så personlig og forseggjorte,må være en drøm å få slike fine bøker.
Du er bare sååå "døktig".
Kjersti

Trine sa...

Så nydelig:) Ja, virkelig lekkert:)

Eva Helen sa...

WOOW Kjempe lekre begge to!! Så flink du er.

Klem fra Eva Helen

Carina sa...

Ohhhhh,så fina!!!

Pysselfröken sa...

Åh så vackra alster. Tack för att du deltar i Vintage udfodring. Lycka till.
Kram

LucyCards sa...

śliczny komplecik:)