søndag 4. desember 2011

Kokebøker i fleng....


I dag har jeg laget fire oppskriftsbøker.
De er forholdsvis like allesammen for å gjøre det litt enklere.... :-)
Masseproduksjon...hihi...


Alle mønsterark er fra Maja Design.



Bøkene er kjøpt på Nille og er i utgangspunktet svarte.


Jeg har brukt Martha Stewart punch rundt kantene.


All tekst er skrevet på data'n.


Og Motivstemplene er fra Magnolia og Hanglar og Stanglar.
Fargelagt med ProMarkers.


Dett var dett!!!!
Ha en strålende 2. søndag i advent.... :-)

Gro

8 kommentarer:

Heidi sa...

Så kjempeflotte bøker! Veldig koselige presanger å gi og få :)

oheidia sa...

Så koselige kokebøker du har laget - dette er en flott og nyttig gave. Jeg har en kokebok men den er ikke dekorert og jeg vurderer jammen å lage meg en som er finere:)

Gunn`s Kort sa...

WOW:) Så flotte de er og takk for en god ide:)

Anne-Eddie sa...

Nei, så smart! Her er virkelig inspirasjon å hente!! De var kjempesøte. Og så anvendelige !
Klem fra Anne-Eddie :)

Veronique sa...

Bøkene dine er kjempe fine :)


Ha en fin søndagskveld!!!

Tuppenshobbyblogg sa...

Flotte bøker du har laget.Fine papirer og motiver.De er "så god å jobbe med" disse bøkene fra Nille.

Kjersti

nille sa...

Wow, dette var hyggelig å se! Kjempefine bøker du har laget.

Snuppelure sa...

wow så utrolig flotte kokebøker, så fantastisk flott gave å få :)